Online školení: PPC reklamy II pro pokročilé

Naučíme Vás nastavit kampaně tak, aby dokázaly vytěžit svoje možnosti. Budete pak vkládat do reklam méně finančních prostředků, a přitom dosahovat lepších výsledků. Dostaňte svou inzerci na vyšší úroveň!

Tomáš Turek Head of Digital Marketing

Termíny

Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 20
Online

Cena

4 490 Kč
5 433 Kč s DPH

  • Zopakujete si všechny důležité principy fungování PPC reklamy.
  • Optimalizační postupy již běžících reklamních kampaní.
  • Hledat a řešit problémy s PPC reklamou ve vyhledávačích.
  • Využívat Google Analytics pro správu kampaní.
  • Základní postupy a strategie pro vytváření kampaní s retargetingem.

Potřebujete základy? Zkuste Školení PPC reklamy I!

Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin. 

  • Opakování základních znalostí – víte jak fungují klíčová slova? Co jsou typy shody klíčových slov a k čemu slouží? Další témata opakování jsou vyhledávací dotazy, způsob řazení reklam ve vyhledávání a struktura skóre kvality.
  • Optimalizační postupy – pro optimalizaci kampaní je důležité počáteční nastavení kampaní, zpřehledníme si jaké postupy jsou vhodné v různých případech. Předvedeme si využití vyhledávacích dotazů a projdeme časový plán optimalizace kampaní, jednotlivé fáze - optimalizace zaměřené na zlepšení CTR a optimalizace s cílem zlepšit cenu za konverzi či návratnost kampaní. U reklam se seznámíme s rozšířeními. Konečně, součástí této rozsáhlé kapitoly je i přehled optimalizačních automatických nástrojů.
  • Hledání a řešení problémů – cílem kapitoly školení je ukázat, pomocí jakých metrik a nástrojů zabudovaných do PPC systémů lze odhalit problémy kampaní.
  • Využití Google Analytics – průběžné sledování, vyhodnocování a na základě toho realizace úprav v kampaních jsou jedinou cestou k dlouhodobému úspěchu. Velmi dobrým pomocníkem může být právě nástroj Google Analytics. Dozvíte se, kde v Google Analytics najít základní údaje o kampaních.
  • Retargeting - odpovíme na otázku co to je a jak to funguje? V této části školení si ukážeme, jak nastavit měřící kódy pro retargeting, případně proč uvažovat nad využitím retargetingu na základě dat v Google Analytics. Neméně důležitá je znalost postupů vytvoření obecenstev pro retargeting - ukážeme si základní strategie, jež se běžně používají.

Doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, specialisty online marketingu a majitele webových stránek a eshopů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o navazující školení (na školení PPC reklamy I.), počítá předem se základní znalostí tohoto oboru. Účastník by měl již znát:

  • Rozumět principu řazení reklam ve vyhledávání Google a Seznam.
  • Znát pojmy jako je např. CTR, konverze, skóre kvality.
  • Rozdíly mezi vyhledávací a obsahovou reklamou.
  • Školení předpokládá praktické zkušenosti se správou PPC kampaní v Google Adwords či Skliku.

O lektorovi

Tomáš Turek

Head of Digital Marketing

Tomáš vede v Sherpas tým digitálního marketingu, navrhuje marketingové koncepce a stará se o akvizici nových klientů. Má více než desetiletou praxi v online marketingu, především v oblasti reklamy, SEO a e-mailingu. Je také autorem několika cestovatelských webů. Je držitelem certifikátů Google Ads, Google Analytics individual Qualification, Adform a Mergado.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


21. října
10 - 18 h
Praha

Školení: Google Analytics II - pro pokročilé

Webová analytika
4 490 Kč
Volná místa
22. října
9 - 16 h
Online

Online školení: PPC reklamy I

Online reklama
3 490 Kč