Online školení: PPC reklamy II pro pokročilé
Naučíme Vás nastavit kampaně tak, aby dokázaly vytěžit svoje možnosti. Budete pak vkládat do reklam méně finančních prostředků, a přitom dosahovat lepších výsledků. Dostaňte svou inzerci na vyšší úroveň!

Termíny
Cena
4 346 Kč s DPH
Co se na školení naučíte
- Zopakujete si všechny důležité principy fungování PPC reklamy.
- Optimalizační postupy již běžících reklamních kampaní.
- Hledat a řešit problémy s PPC reklamou ve vyhledávačích.
- Využívat Google Analytics pro správu kampaní.
- Základní postupy a strategie pro vytváření kampaní s retargetingem.
Potřebujete základy? Zkuste Školení PPC reklamy I!
Podrobná osnova školení
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
- Opakování základních znalostí – víte jak fungují klíčová slova? Co jsou typy shody klíčových slov a k čemu slouží? Další témata opakování jsou vyhledávací dotazy, způsob řazení reklam ve vyhledávání a struktura skóre kvality.
- Optimalizační postupy – pro optimalizaci kampaní je důležité počáteční nastavení kampaní, zpřehledníme si jaké postupy jsou vhodné v různých případech. Předvedeme si využití vyhledávacích dotazů a projdeme časový plán optimalizace kampaní, jednotlivé fáze - optimalizace zaměřené na zlepšení CTR a optimalizace s cílem zlepšit cenu za konverzi či návratnost kampaní. U reklam se seznámíme s rozšířeními. Konečně, součástí této rozsáhlé kapitoly je i přehled optimalizačních automatických nástrojů.
- Hledání a řešení problémů – cílem kapitoly školení je ukázat, pomocí jakých metrik a nástrojů zabudovaných do PPC systémů lze odhalit problémy kampaní.
- Využití Google Analytics – průběžné sledování, vyhodnocování a na základě toho realizace úprav v kampaních jsou jedinou cestou k dlouhodobému úspěchu. Velmi dobrým pomocníkem může být právě nástroj Google Analytics. Dozvíte se, kde v Google Analytics najít základní údaje o kampaních.
- Retargeting - odpovíme na otázku co to je a jak to funguje? V této části školení si ukážeme, jak nastavit měřící kódy pro retargeting, případně proč uvažovat nad využitím retargetingu na základě dat v Google Analytics. Neméně důležitá je znalost postupů vytvoření obecenstev pro retargeting - ukážeme si základní strategie, jež se běžně používají.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, specialisty online marketingu a majitele webových stránek a eshopů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o navazující školení (na školení PPC reklamy I.), počítá předem se základní znalostí tohoto oboru. Účastník by měl již znát:
- Rozumět principu řazení reklam ve vyhledávání Google a Seznam.
- Znát pojmy jako je např. CTR, konverze, skóre kvality.
- Rozdíly mezi vyhledávací a obsahovou reklamou.
- Školení předpokládá praktické zkušenosti se správou PPC kampaní v Google Adwords či Skliku.
O lektorovi

Tomáš Turek
Head of Digital MarketingTomáš vede v Sherpas tým digitálního marketingu, navrhuje marketingové koncepce a stará se o akvizici nových klientů. Má více než desetiletou praxi v online marketingu, především v oblasti reklamy, SEO a e-mailingu. Je také autorem několika cestovatelských webů. Je držitelem certifikátů Google Ads, Google Analytics individual Qualification, Adform a Mergado.
Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →