PPC I. (Záznam školení)

Správná struktura kampaní, vhodná klíčová slova a dobře napsané inzeráty tvoří základy kvalitní PPC kampaně. Vyhněte se začátečnickým chybám!

Honza Křelina Senior PPC Specialist
PPC I. (Záznam školení)
APEK

Vzdělávání pro e-commerce je připraveno ve spolupráci s APEK

Termíny

Jedná se o videokurz, ihned po zaplacení dostanete přístup a můžete začít studovat.

Cena

2 450 Kč
2 965 Kč s DPH

Pro členy  APEK

Zdarma

Základy fungování PPC – dozvíte se, na jaké bázi fungují PPC systémy a jaké jsou možnosti platby za reklamu.

Kde se reklama zobrazuje – zjistíte, kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.

Základní práce s PPC systémy – budete vědět, jak pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC)

Strukturování kampaně – uvidíte, jak správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.

Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat správná klíčová slova.

Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé inzeráty. Takové, které nejenže osloví Vašeho zákazníka, ale navíc Vás budou díky jejich efektivitě stát co nejméně.

Zefektivnění práce - seznámíte se s užitečnými nástroji, včetně několika nástrojů pro návrh klíčových slov.

Optimalizace reklam - vysvětlíme Vám základní osvědčené metody optimalizace PPC reklam.

Základy obsahové sítě – základní nastavení obsahových sítí, možnosti jejich cílení a specifika v jednotlivých systémech.

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.

Máte možnost téměř ve tří a půl hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění základů PPC.

Jedná se o teorii a součástí záznamu jsou uvedená témata a není zde workshop s účastníky

1) Základy PPC

  • Co je to PPC
  • Kde se reklama zobrazuje
  • Náhledy jednotlivých typů reklamy
  • Základní pojmy v PPC reklamě
  • Jak se zobrazuje inzerát
  • Pozice inzerátů
  • Složky, které ovlivňují zobrazení reklamy
  • Skóre kvality
  • Výpočet pozice umístění reklamy

2) Strategie PPC reklamy

  • Co si promyslet na začátku inzerování PPC reklamy
  • Jednotlivé typy kampaní PPC reklam
  • Struktura a nastavení kampaní (extrémní relevance, sestavy kampaní, klíčová slova a shody)

3) Jak nastavit obsahové kampaně v Google Ads a Sklik

  • Co je Google Ads
  • Využití
  • Založení účtu
  • Založení kampaně v Google Ads
  • Založení kampan v Sklik
  • Rozhraní PPC systému
  • Jak vytvořit kampaně a inzeráty
  • Plánovač klíčových slov

4) Klíčová slova a inzeráty v Google Ads a Sklik

  • Plán klíčových slov v Google Ads a Sklik
  • Rozšířený inzerát
  • Co funguje v inzerátu
  • Čeho se vyvarovat
  • Pravidla pro psaní inzerátu

5) Užitečné rady a tipy

  • Fakturace v Google Ads
  • Sledování konverzí v Google Ads a Sklik
  • Optimalizace PPC kampaní (základní směry optimalizace, vylučující klíčová slova, A/B testování, výběr vhodné URL adresy pro inzeráty, zvyšování skóre kvality).
  • Obsahové sítě (princip obsahové sítě, obecná doporučení, možnosti reklamních formátů, možnosti cílení reklamy, remarketing).
  • Tipy pro PPC kampaně (náhled a diagnostika reklamy, propojení Google Analytics s Google Ads).
  • Štítky v Google Ads
  • Vyhodnocování návštěvnosti dle zařízení
  • Statistiky aukcí Google Ads
  • Rozšíření inzerátů
  • Auto tagging kampaní
  • Google Ads Editor
  • Užitečné odkazy

O lektorovi

Honza Křelina

Senior PPC Specialist

Honza se v digitální agentuře Sherpas stará o PPC kampaně významných klientů a to převážně o e-shopy. Je držitelem certifikace od společnosti Google a také disponuje certifikátem pro systém Adform.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →