Školení web copywritingu - Dobrý web

Školení web copywritingu

Naučte se psát atraktivní webové texty, které zaujmou vaše čtenáře. Zvyšte úpravou textů konverzní poměr webu, a využijte tak naplno jeho obchodní potenciál. Zjistěte, jakých chyb se vyvarovat a jaké postupy při psaní můžete použít. Vyzkoušejte si nové znalosti na praktických příkladech.

Honza
Jan Ambrož

Honza se zabývá copywritingem a tvorbou efektivního internetového obsahu. Má letité zkušenosti s publikací článků na internetu a přípravou textů pro firemní weby. Zabývá se také návrhem a vedením internetových projektů. Podniká v oblasti regionálních online médií.

honza-3prez-copymaterialy-5garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • tvorbu atraktivního a úderného titulku,
  • přípravu správné struktury textu na webové stránce,
  • úpravu textu na míru konkrétnímu typu čtenáře,
  • optimalizaci textu s ohledem na internetové vyhledávače,
  • opravu a otestování textů,
  • napsání úderného inzerátu pro PPC.

Řadu nabytých znalostí si budete moci vyzkoušet přímo na místě na konkrétních příkladech. Pokud však máte zájem o skutečně praktický kurz, nebude stačit jeden den. Přihlašte se na Praktický online kurz web copywritingu.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Účastníci se na školení web copywritingu mimo jiné dozvědí:

  • Jak lidé na internetu čtou – a jak se čtení webových textů liší od čtení běžných "papírových" materiálů.
  • Jaká jsou základní pravidla psaní pro web – specifika internetového textu a vypořádání se s nimi.
  • Jak se správně vypořádat s titulky a dalšími kritickými částmi textu – na kterých prvcích webového textu lze nejvíce získat, ale i nejvíce ztratit.
  • Jaké jsou rozdíly mezi kvalitním a nekvalitním textem – ukázky na příkladech z praxe nebo na webech účastníků.
  • Jak má vypadat správná příprava před psaním – proč a jak definovat cíle webového textu a co všechno je potřeba vědět o potenciálních čtenářích.
  • Jaké jazykové postupy lze využít – rétorické figury a využití emocí ve svůj prospěch.
  • Jak vymyslet název projektu – problematika internetových domén v souvislosti s ochrannými známkami.
  • Jak na propagaci mimo vlastní web – využití tiskových zpráv, blogů, diskusí nebo Facebooku.
  • Jak efektivně zorganizovat svou práci – tipy a triky z praxe.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tvůrce a správce webového obsahu, pracovníky v marketingu a obchodu, podnikatele a provozovatele webů a e-shopů a webdesignery.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Osobně jsem snad nebyl na školení/workshopu, který by byl tak precizně připravený s konkrétními tipy a příklady z oboru. Bylo to opravdu výborné.

  • Jan Ambrož je sympatický a schopný řečník se skvěle připravenou podrobnou prezentací i dalšími podklady pro každého účastníka. Školení je hodně obsáhlé a "našlapané", splňuje kompletně vše, co slibuje. Je komplexní a doplněné množstvím konkrétních příkladů. Zahrnuje také úkoly, některé samostatné, jiné skupinové. V průběhu celého dne bylo možné se kdykoli zeptat, vše si upřesnit nebo sdílet vlastní zkušenosti a názor. Kurz určitě vřele doporučuji. Je vhodný jak pro zkušené psavce, tak pro začátečníky i nadšence.

     

    Liběna Kubíková FleishmanHillard
  • Díky za zajímavé školení copywritingu. Oceňuji zejména interaktivitu a praktické příklady. A zpětnou vazbu od ostatních účastníků kurzu na naše copywriterské pokusy. Myslím, že by si toto téma zasloužilo klidně i dva dny, tak aby  bylo dost času na praktická cvičení.

    Bc. Pavel Pfauser PRVNÍ CHODSKÁ

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

25. 1. 2017, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení web copywritingu
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení