Obsahová strategie pro web (Zoom)

Obsah je důvod, proč lidé na web chodí. Aby uživatele zaujal a fungoval, musíte trefit témata, formu, navigaci a spoustu dalších věcí. Musíte mít obsahovou strategii.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

  • Jaký obsah prodává, zvyšuje návštěvnost a zájem uživatelů.
  • Jak obsah navrhnout podle potřeb uživatelů a vašich cílů.
  • Jak navrhnout informační architekturu, strukturu a navigaci webu.
  • Jaké jsou možnosti, trendy a nástroje pro různé formáty.
  • Jak obsah webu otestovat, měřit a vyhodnocovat.
  • Jak se starat o obsah a co by měl umět redakční systém (CMS)?
  • Jak na dynamický obsah a personalizaci obsahu?

Základy, které musíte vědět:

  • Různé typy webů, různé formáty a jak se v tom vyznat – portály, firemní prezentace, e-shopy, landing pages…
  • Co všechno obsah ovlivňuje a proč – návštěvnost, konverze, zaujetí uživatele atd.
  • Jakých týmů se týká firemní web a jak získat jejich požadavky – produkt, marketing, IT, PR, HR, Podpora…
  • Ideální proces pro redesign a obsahovou strategii
  • Role pro obsah při webdesignu – informační architekt, copywriter, editor atd.

Návrh obsahu podle potřeb uživatelů a cílů organizace:

  • Jak definovat cíle a metriky (KPI)
  • Metody uživatelského výzkumu
  • Analýza klíčových slov (SEO)
  • Informační architektura, typické struktury, možnosti navigace a menu
  • Metody, které pomáhají: Use case, User tasks/goals, User journey, Persony
  • Nástroje pro vizualizaci informační architektury

Tvorba obsahu:

  • Checklisty pro návrh nejčastějších stránek a obrazovek: Homepage, Rozcestníky, Produktová stránka, Prodejní proces (Košík), About us (O nás), Články… 
  • Checklisty pro návrh nejčastějších forem obsahu: Texty, Obrázky, Videa…
  • Možnosti a trendy, příklady z ČR i zahraničí, propojení webu s dalšími médii

Správa, testování, měření a optimalizace obsahu:

  • Content governance
  • Redakční systém (CMS) – požadavky a možnosti, open source vs. řešení na míru
  • Časté chyby a jak udržet obsah čerstvý
  • Metody a nástroje pro ověření úspěšnosti před návrhem obsahu i po něm
  • Dynamický a personalizovaný obsah

Doporučujeme zejména pro: manažery, tvůrce, editory a správce webů a obsahu, pracovníky v marketingu, UX designery. Dotýká se firemních webů, e-shopů, ale i médií a aplikací.

Nezáleží, jestli už nový web máte, plánujete, chystáte redesign nebo prostě chcete zvýšit úspěšnost toho stávajícího.

Účastníkům se budou hodit základy digitálního marketingu, SEO a web copywritingu.

  • Studijní materiály
  • Certifikát absolventa školení 
  • Bezplatné e-mailové konzultace s lektorem na probrané téma po dobu 14 dní
  • Garance vrácení peněz v případě nespokojenosti

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning

Copywriting pro web a e-shop

Obsahový marketing
3 990 Kč
bez DPH