Školení: Webová analytika pro marketingové manažery - Dobrý web

Školení: Webová analytika pro marketingové manažery

Víte, čím se odlišují nástroje pro webovou analytiku? Do čeho má a nemá smysl investovat? Jak najít přidanou hodnotu placených nástrojů?

Pavel
Pavel Jašek

Pavel se zaměřuje na vyhodnocování efektivity webů pohledem webové analytiky. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification a píše blog Dlouhý chvost. Přečtěte si rozhovor s lektorem a poznejte ho blíže.

Co se na školení naučíte

Školení vám představí trh nástrojů pro webovou analytiku a pomůže vám vyjasnit si vaše požadavky a na základě nich vybrat ten pravý nástroj.

  • Ujasníte si očekávání a potřeby od nástrojů pro webovou analytiku.
  • Budete vědět, jaké kategorie a konkrétní nástroje existují.
  • Dostanete přehledné srovnání nástrojů a informace o jejich ceně.
  • Budete mezi nimi umět rozlišovat a kriticky posuzovat jejich vhodnost pro vaši firmu.
  • Dozvíte se, jak webová analytika pomůže při přípravě a vyhodnocování marketingových aktivit.
  • Zjistíte, jak budete moci využívat webovou analytiku naplno, abyste z ní získali nejlepší návratnost investic.

 

Školení vás nenaučí pracovat se všemi nástroji. Na to máme připravena školení Google Analytics a možnosti individuálních firemních školení na míru.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Přehled nástrojů

  • Jaké různé kategorie nástrojů existují: clickstream data, vícerozměrná analýza dat, Customer Intelligence a Business Intelligence, experimentování a testování, zpětná vazba od zákazníků a Competitive Intelligence
  • Magický kvadrant Forrester Wave: Web Analytics
  • Uděláte si srovnání mezi nástroji Webtrends, Adobe Digital Marketing Suite, Google Analytics (Premium), Clicktracks (Lyris HQ), comScore Digital Analytix, Piwik, Open Web Analytics, Clicky, Woopra, KissMetrics, MixPanel, Chartbeat, Crazy Egg, ClickTale, mYx, 4Q a dalšími.
  • Čím se různé nástroje liší?
  • Doporučená startovní sada nástrojů při nízkých rozpočtech

Výběr nástroje

  • Podle čeho je třeba nástroje vybírat a co jsou zbytečné parametry?
  • Které funkce nikdy nevyužijete a nemá smysl za ně platit?
  • Bez čeho se nemůžete obejít?

Cena nástroje

  • Co získáte za cenu nástroje?
  • Cena a skryté náklady
  • Přidaná hodnota a návratnost

Princip fungování nástrojů

  • Jaký je rozdíl mezi zpracováním logů a sběrem dat přes měřicí kód?
  • Sběr, zpracování a ukládání dat
  • Integrace s vnitřními systémy - s čím dokážete webová data propojit?

Ochrana soukromí

  • V jakém stavu je evropská legislativa na ochranu osobních údajů a jaký má dopad na webovou analytiku?
  • Co je zakázáno sbírat?
  • Co je potřeba připravit na webových stránkách?

Marketingové aktivity

  • Jak pomůže analytika při vyhodnocování online marketingu?
  • Jak používat analytický nástroj při běhu kampaní?

Organizační dopady využití webové analytiky

  • Model zralosti
  • Jaké schopnosti jsou ve firmě potřeba pro zpracování dat?
  • Jak doručit data a informace co nejvíce kolegům?
  • Jak posuzovat, že využíváte webovou analytiku naplno?

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové manažery středních a větších firem, kteří potřebují získat kvalitní rozhodovací podklady pro rozvoj online strategie a volbu vhodného analytického nástroje.

Pro školení nejsou stanoveny žádné speciální potřebné znalosti.

Cena 4 950 Kč 5 990 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu