Školení Google Analytics - Dobrý web

Školení Google Analytics I

Víte, kolik vám na web chodí návštěvníků, ale nic o nich? Spouštíte reklamní kampaně na internetu, a jejich efektivita je vám neznámá? Naučíme vás porozumět vyhodnocování návštěvnosti webu. Budete umět pracovat s Google Analytics tak, abyste zvládli vyhodnocovat cíle webu a neměli problém se správnou interpretací všech důležitých reportů.

Zdeněk Hejnák (127x170)
Senior Web Analyst

Zdeněk zaštiťuje v Dobrém webu webovou analytiku. Čerpá především ze zkušeností s e-shopy a z rozsáhlých online kampaní korporátních klientů. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification.

pavel-1prez-ga-1materialy-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete
  • Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět
  • Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní
  • Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů
  • Jak odhalit slabá místa vašeho webu

Vše si prakticky vyzkoušíte a naučíte na reálných příkladech. 

Základy už máte a zajímaly by vás novinky a pokročilé funkce? Nabízíme i školení Google Analytics II - pro pokročilé.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Začínáme s Google Analytics

  • S čím Google Analytics pomáhají
  • Slovníček základních pojmů
  • Princip fungování Google Analytics

Analýza chování návštěvníků

  • Zdroje návštěvnosti
  • Nastavení a vyhodnocování cílů webu
  • Loajalita návštěvníků
  • Konverzní poměr

Efektivita reklamních kampaní

  • Rozeznávání různých kampaní
  • Reklamní kampaně PPC
  • Vyhodnocování návratnosti kampaní

Segmentace uživatelů

  • Kteří návštěvníci jsou pro nás zajímaví
  • Porovnávání různých skupin návštěvníků

Prostor pro vás

  • Řešení praktických příkladů vyhodnocování
  • Debata nad vašimi statistikami

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, majitele e-shopů.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.

Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.

Na školení se nezabíhá do velkých technických podrobností.

  • Školení Google Analytics splnilo má očekávání osvěžit si dávno zapomenuté znalosti a především si udělat komplexnější představu o tom, co vše dalšího systém dokáže. V průběhu školení byla možnost si získané teoretické vědomosti rovnou ověřit v praxi, stejně jako pokládat řadu konkrétních dotazů vztahujících se k vlastnímu webu. Lektor, který byl ke konzultacím ochotně k dispozici i v průběhu přestávek, se snažil přizpůsobit úrovni znalostí všech účastníků kurzu. Kromě certifikátu jsem si tak z celodenního školení odnesla řadu studijních materiálů a inspirace k tomu, co vše mi můžou GA o našich firemních webech prozradit.

    Hana Jarešová ASEKOL s.r.o.
  • Školení bylo velmi zajímavé a obsáhlé. Lektror, pan Jašek, nás celou dobu velmi dobře vedl a vše skvěle vysvětlil. Obsah školení byl širší, než jsem čekal a odnáším si z něj mnoho nových poznatků nejen z GA, ale v rámci školení jsme dostali od lektora celou řadu dalších tipů spojených s webovým marketingem. Byl by fajn větší prostor pro praktická cvičení, ale o tom je GA 2. Pochvalu zaslouží i školící prostory a nabídka občerstvení po celou dobu výuky.

    Martin Fuksa METROS, s.r.o.
  • Základní zkušenosti s GA jsem získal formou samostudia. Od školení jsem proto čekal, že mi pomůže kvalitně utřídit mé dosavadní poznatky a na vybudovaných základech dál stavět. Mé očekávání bylo zcela naplněno. Přístup lektora byl vstřícný, otevřený, přátelský a profesionální. Po teoretickém úvodu byl účastníkům povolen vstup do modelového profilu, ve kterém bylo možné vše ihned prakticky vyzkoušet. Já jsem však raději využil našich firemních dat a pan Jašek mi i přesto bez problémů vždy poradil. Pro analýzu transakčních dat jsem však rád nahlédl i do zmíněného ukázkového profilu. Celodenní akce proběhla v několika blocích, které byly odděleny přestávkami a obědem; rád bych vyzdvihl vynikající kávu.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

28. 7. 2016, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení Google Analytics I
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Právo pro e-shopy 2 450 Kč
  • Školení: Právo vs. online marketing 3 450 Kč
  • Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy 3 450 Kč
  • Školení: Základy online marketingu 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení