Školení Google Analytics - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Školení Google Analytics I

Víte, kolik vám na web chodí návštěvníků, ale nic o nich? Spouštíte reklamní kampaně na internetu, a jejich efektivita je vám neznámá? Naučíme vás porozumět vyhodnocování návštěvnosti webu. Budete umět pracovat s Google Analytics tak, abyste zvládli vyhodnocovat cíle webu a neměli problém se správnou interpretací všech důležitých reportů.

Zdeněk Hejnák (127x170)
Zdeněk Hejnák

Zdeněk je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Zajišťuje, aby měřená data dávala smysl. Pomůže vám uvědomit si, k čemu chcete data využívat pro své potřeby, a ukáže vám, kde data najít a jak s nimi efektivně pracovat. Čerpá především ze zkušeností s e-shopy a z rozsáhlých online kampaní korporátních klientů.

pavel-1prez-ga-1materialy-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete
  • Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět
  • Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní
  • Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů
  • Jak odhalit slabá místa vašeho webu

Vše si prakticky vyzkoušíte a naučíte na reálných příkladech.

Základy už máte a zajímaly by vás novinky a pokročilé funkce? Nabízíme i školení Google Analytics II - pro pokročilé.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Začínáme s Google Analytics

  • S čím Google Analytics pomáhají
  • Slovníček základních pojmů
  • Princip fungování Google Analytics

Analýza chování návštěvníků

  • Zdroje návštěvnosti
  • Nastavení a vyhodnocování cílů webu
  • Loajalita návštěvníků
  • Konverzní poměr

Efektivita reklamních kampaní

  • Rozeznávání různých kampaní
  • Reklamní kampaně PPC
  • Vyhodnocování návratnosti kampaní

Segmentace uživatelů

  • Kteří návštěvníci jsou pro nás zajímaví
  • Porovnávání různých skupin návštěvníků

Prostor pro vás

  • Řešení praktických příkladů vyhodnocování
  • Debata nad vašimi statistikami

Ukázat podrobnou osnovu školení

Novinky v Google Analytics

  • Silnější propojení GA s nástrojem Data Studio (např. prima volba služby měření v přehledu Data Studia)
  • Nová domovská stránka (jiný vzhled a nové vizualizace)
  • Změny v uživatelském rozhraní GA (některé přehledy byly vypuštěny, jiné získaly nové umístění)
  • Nový výpočet metriky uživatele (nové nastavení pro zobrazení metriky uživatele ve většině přehledů a využití nové metody pro výpočet

Zjistěte více od lektora na školení.

 

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, majitele e-shopů.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.

Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.

Na školení se nezabíhá do velkých technických podrobností.

  • Školení Google Analytics splnilo má očekávání osvěžit si dávno zapomenuté znalosti a především si udělat komplexnější představu o tom, co vše dalšího systém dokáže. V průběhu školení byla možnost si získané teoretické vědomosti rovnou ověřit v praxi, stejně jako pokládat řadu konkrétních dotazů vztahujících se k vlastnímu webu. Lektor, který byl ke konzultacím ochotně k dispozici i v průběhu přestávek, se snažil přizpůsobit úrovni znalostí všech účastníků kurzu. Kromě certifikátu jsem si tak z celodenního školení odnesla řadu studijních materiálů a inspirace k tomu, co vše mi můžou GA o našich firemních webech prozradit.

    Hana Jarešová ASEKOL s.r.o.
  • Školení bylo velmi zajímavé a obsáhlé. Lektror, pan Jašek, nás celou dobu velmi dobře vedl a vše skvěle vysvětlil. Obsah školení byl širší, než jsem čekal a odnáším si z něj mnoho nových poznatků nejen z GA, ale v rámci školení jsme dostali od lektora celou řadu dalších tipů spojených s webovým marketingem. Byl by fajn větší prostor pro praktická cvičení, ale o tom je GA 2. Pochvalu zaslouží i školící prostory a nabídka občerstvení po celou dobu výuky.

    Martin Fuksa METROS, s.r.o.
  • Základní zkušenosti s GA jsem získal formou samostudia. Od školení jsem proto čekal, že mi pomůže kvalitně utřídit mé dosavadní poznatky a na vybudovaných základech dál stavět. Mé očekávání bylo zcela naplněno. Přístup lektora byl vstřícný, otevřený, přátelský a profesionální. Po teoretickém úvodu byl účastníkům povolen vstup do modelového profilu, ve kterém bylo možné vše ihned prakticky vyzkoušet. Já jsem však raději využil našich firemních dat a pan Jašek mi i přesto bez problémů vždy poradil. Pro analýzu transakčních dat jsem však rád nahlédl i do zmíněného ukázkového profilu. Celodenní akce proběhla v několika blocích, které byly odděleny přestávkami a obědem; rád bych vyzdvihl vynikající kávu.

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

28. 11. 2017, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení Google Analytics I
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Digitální marketing pro restaurace a kavárny 1 950 Kč
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení Facebook I 3 450 Kč
  • Školení Facebook II 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Aktuální právní témata marketingu 3 450 Kč
  • Školení: Bezpečnost a ochrana soukromí v online prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Digital product design 3 950 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Low cost digitální marketing 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Ochrana osobních údajů v online od 2018 (GDPR, ePrivacy a další) 2 950 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Zákaznické cesty v praxi 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení