Online školení Google Analytics I
Víte, kolik vám na web chodí návštěvníků, ale nic o nich? Spouštíte reklamní kampaně na internetu, a jejich efektivita je vám neznámá? Naučíme vás porozumět vyhodnocování návštěvnosti webu. Budete umět pracovat s Google Analytics tak, abyste zvládli vyhodnocovat cíle webu a neměli problém se správnou interpretací všech důležitých reportů.

Mám zájem o toto školení
Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.
Co se na školení naučíte
- Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete
- Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět
- Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu
- Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní
- Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů
- Jak odhalit slabá místa vašeho webu
Základy už máte a zajímaly by vás novinky a pokročilé funkce? Nabízíme i školení Google Analytics II - pro pokročilé.
Podrobná osnova školení
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
Začínáme s Google Analytics
- S čím Google Analytics pomáhají
- Slovníček základních pojmů
- Princip fungování Google Analytics
Analýza chování návštěvníků
- Zdroje návštěvnosti
- Nastavení a vyhodnocování cílů webu
- Loajalita návštěvníků
- Konverzní poměr
Efektivita reklamních kampaní
- Rozeznávání různých kampaní
- Reklamní kampaně PPC
- Vyhodnocování návratnosti kampaní
Segmentace uživatelů
- Kteří návštěvníci jsou pro nás zajímaví
- Porovnávání různých skupin návštěvníků
Prostor pro vás
- Řešení praktických příkladů vyhodnocování
- Debata nad vašimi statistikam
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, majitele e-shopů.
Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.
Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.
Na školení se nezabíhá do velkých technických podrobností.
Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →