Online školení Google Analytics I

Víte, kolik vám na web chodí návštěvníků, ale nic o nich? Spouštíte reklamní kampaně na internetu, a jejich efektivita je vám neznámá? Naučíme vás porozumět vyhodnocování návštěvnosti webu. Budete umět pracovat s Google Analytics tak, abyste zvládli vyhodnocovat cíle webu a neměli problém se správnou interpretací všech důležitých reportů.

Zdeněk Hejnák Senior Web Analyst

Termíny

Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 8
Online

Cena

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

  • Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete
  • Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět
  • Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní
  • Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů
  • Jak odhalit slabá místa vašeho webu

Základy už máte a zajímaly by vás novinky a pokročilé funkce? Nabízíme i školení Google Analytics II - pro pokročilé.


Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin. 

Začínáme s Google Analytics

  • S čím Google Analytics pomáhají
  • Slovníček základních pojmů
  • Princip fungování Google Analytics

Analýza chování návštěvníků

  • Zdroje návštěvnosti
  • Nastavení a vyhodnocování cílů webu
  • Loajalita návštěvníků
  • Konverzní poměr

Efektivita reklamních kampaní

  • Rozeznávání různých kampaní
  • Reklamní kampaně PPC
  • Vyhodnocování návratnosti kampaní

Segmentace uživatelů

  • Kteří návštěvníci jsou pro nás zajímaví
  • Porovnávání různých skupin návštěvníků

Prostor pro vás

  • Řešení praktických příkladů vyhodnocování
  • Debata nad vašimi statistikam

Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, majitele e-shopů.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.

Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.

Na školení se nezabíhá do velkých technických podrobností.

O lektorovi

Zdeněk Hejnák

Senior Web Analyst

Zdeněk je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Zajišťuje, aby měřená data dávala smysl. Pomůže vám uvědomit si, k čemu chcete data využívat pro své potřeby, a ukáže vám, kde data najít a jak s nimi efektivně pracovat. Čerpá především ze zkušeností s e-shopy a z rozsáhlých online kampaní korporátních klientů.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


26. listopadu
9 - 17 h
Online
2. prosince
9 - 16 h
Online
20. dubna
9 - 17 h
Praha