Google Analytics 4 (Zoom)

Vyznejte se v rozhraní GA4. Ukážeme si, co můžete od GA4 čekat, jak přemýšlet při jejich nastavení, tak, aby vám přinesla maximální hodnotu. Prozkoumáme i nové možnosti analytického modulu.

Budete vědět, co od GA4 očekávat a jak je aplikovat pro optimalizaci webu nebo mobilních aplikací.

Zdeněk Hejnák Data Development Team Leader v Livesport

Termíny

Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 20
Volná místa
Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

  • Přehled o konfiguraci GA4.
  • Nastavení soukromí, omezení týkající se se sběru dat.
  • Jak přemýšlet při nastavení událostí pro GA4.
  • Klíčové vlastnosti rozhraní.
  • Analytický modul.
  • Vyhodnocení zdrojů návštěvnosti.
  • Vyhodnocení funnelu.
  • Sdílení dat přes Data Studio.
  • Na konkrétních příkladech se naučíte analyzovat zdroje návštěvnosti a chování uživatelů
  • Identifikujete, co dělají uživatelé, kteří se vracejí.

Základy už máte a zajímaly by vás novinky a pokročilé funkce? Nabízíme i školení Google Analytics 4 a BigQuery.

Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin. 

Na co nezapomenout při realizaci měření

  • Příprava plánu měření - tipy z praxe
  • Co, proč a jak měřit
  • Technické problémy 
  • Privacy / Consent mód

Google Analytics nastavení - administrace
- klíčová nastavení

  • Debugování měření
  • Nastavení filtrace
  • Zorientování se v prostředí GA4

Google Analytics nastavení - eventy

  • Co to jsou eventy
  • Parametry eventů / vlastní dimenze
  • Nastavení měření konverzí / cílů
  • Klíčové pojmy

Google Analytics nastavení - pokročilá konfigurace

  • Interní user ID
  • Dimenze na úrovni uživatele
  • Custom metriky
  • Audience
  • Sdílení s Google Ads & Google Signals

Standardní přehledy

  • Akviziční přehled
  • Přehledy aktivity uživatelů
  • Monetizační, demografické a technologické přehledy
  • Co to je session a jak s ní pracují GA4
  • Možnosti úprav standardních přehledů

Vlastní přehledy

  • Modul Exploration
  • Funnel analýza
  • Path analýza
  • Cohort Analýza
  • Práce se segmenty
  • Rozdíly mezi Segmenty / Porovnáním / Audiencemi

Přehledy marketingových aktivit

  • Medium Source, Campaign, content, term
  • UTM parametry - principy a dopady na měření
  • Kanály & Seskupení kanálů 
  • Atribuce - co to je?
  • Atribuční přehledy, atribuční modely
  • Konverzní cesty

Využití GA4 dat pro business akce

  • Funnel přehledy
  • Top produkty / stránky / akviziční zdroje
  • Vyhodnocení pro měření úspěchu obsahu - tipy pro nastavení a vyhodnocení s dopadem na příjmy
  • Příklady otázek, které si klademe a jak na ně najdeme odpovědi pomocí GA4

Data Studio

  •  Klíčové přehledy mimo GA4

Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty a manažery. Vlastníky či provozovatele webů, ale i mobilních aplikací.

Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti. Google Analytics má české rozhraní, takže případná neznalost angličtiny také není překážkou.

Praktické příklady na školení si ideálně můžete zkoušet na vlastních statistikách, pokud si s sebou vezmete přístupové údaje. V každém případě ale získáte testovací účet reálného internetového obchodu.

Na školení se nezabíhá do velkých technických podrobností.

O lektorovi

Zdeněk Hejnák

Data Development Team Leader v Livesport

Zdeněk zpracovává data z GA4 pro vyhodnocení chování uživatelů na webech a mobilních aplikacích. Zajišťuje, aby měřená data dávala smysl a byla použitelná pro rozhodování. Denně pracuje s exportem dat do bigQuery a řeší problémy s měřením.

Mimo GA aktivně vytváří přehledy v Tableau a Data Studio pro business uživatele a marketingové specialisty.

Pomůže vám uvědomit si, k čemu chcete data využívat pro své potřeby, a ukáže vám, kde data najít a jak s nimi efektivně pracovat. 

Čerpá především ze zkušeností z Livesportu, kde mu denně protečou TB naměřených dat z projeků po celém světě.

 


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning

Google Data Studio

Webová analytika
4 850 Kč
bez DPH
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
4 850 Kč
bez DPH
Videokurz
Ihned k dispozici
E-learning

PPC I.

Online reklama
2 450 Kč
bez DPH