Google Analytics 4 pro marketéry (Zoom)

Rozdílové školení pro uživatele, kteří prakticky využívají předchozí verzi GA a chtějí se co nejrychleji zorientovat v GA4. Ukážeme si, kde najít nejčastější pohledy, které marketéři využívají v předchozí verzi GA. Představíme praktické novinky GA4 a jak tyto nové možnosti začlenit do vlastních pracovních postupů. Napojíme GA4 do Looker Studia (dříve Google Data Studio) a nastavíme si vlastní report podle potřeby.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

Ať už jste tvůrce reklamních kampaní, specialista na sociální sítě, odborník na SEO, tvůrce obsahu, marketingový manažer, správce e-shopu či šéf firmy, toto školení je přesně pro vás. Žádná přehnaně technická a analytická nalévárna, ale co nejrychlejší uživatelská orientace v novém Google Analytics 4

  • Naučíte se pohybovat v GA4 tak, aby vám data dávala smysl.
  • Ukážeme si, jak srovnávat data z předchozích verzí GA s GA4 a proč nejsou stejná.
  • Zjistíte, kde jsou vaše oblíbené reporty z předchozích verzí GA a jak si je nastavit znovu.
  • Osvojíte si nové funkce, které GA4 přináší.
  • Uvidíte, jak snadno propojit GA4 a Looker Studio.

Během 4 hodin vás zbavíme strachu z GA4 a ušetříme vás zdlouhavého hledání vašich oblíbených reportů. V rámci školení počítáme, že již máte zkušenost s GA.

Toužíte raději po pořádné analytické nalévárně pro budoucí webové analytiky? Zkuste školení analytické a technické školení GA4 nebo rovnou školení GA4 a BigQuery!

  • Přechod na GA4 - proč a kdy
  • Rozdíly mezi UA a GA4 - event based vs. session based
  • Metriky, které v GA4 přestaly dávat smysl
  • Změna ve struktuře účtů
  • Základní pohyb v rozhraní
  • GA4, consent mode a cookie lišty
  • Předdefinované reporty
  • Vlastní události a metriky
  • Vlastní reporty
  • Napojení do Google Ads a dalších služeb
  • Napojení do Looker Studia

Doporučujeme zejména pro: uživatele, kteří řeší obecnou analytiku na manažerské úrovni a chtějí mít celkový přehled o dění na webu a v eshopu.

Pro všechny, kteří již mají s GA předchozí zkušenost a chtějí přejít na GA4. Nebudeme příliš zabíhat do technických nastavení a zaměříme se na vytěžení reportů na maximum, zejména pro marketingové a byznysové rozhodování.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
3 990 Kč
bez DPH
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
3 990 Kč
bez DPH