Google Analytics 4 pro marketéry (Zoom)

Rozdílové školení pro uživatele, kteří prakticky využívají předchozí verzi GA a chtějí se co nejrychleji zorientovat v GA4. Ukážeme si, kde najít nejčastější pohledy, které marketéři využívají v předchozí verzi GA. Představíme praktické novinky GA4 a jak tyto nové možnosti začlenit do vlastních pracovních postupů. Napojíme GA4 do Looker Studia (dříve Google Data Studio) a nastavíme si vlastní report podle potřeby.

Jakub Straka Kormidelník v Dobrákampaň.cz

Termíny

Online školení přes ZOOM
9 - 13 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

4 850 Kč
5 869 Kč s DPH

Ať už jste tvůrce reklamních kampaní, specialista na sociální sítě, odborník na SEO, tvůrce obsahu, marketingový manažer, správce e-shopu či šéf firmy, toto školení je přesně pro vás. Žádná přehnaně technická a analytická nalévárna, ale co nejrychlejší uživatelská orientace v novém Google Analytics 4

  • Naučíte se pohybovat v GA4 tak, aby vám data dávala smysl.
  • Ukážeme si, jak srovnávat data z předchozích verzí GA s GA4 a proč nejsou stejná.
  • Zjistíte, kde jsou vaše oblíbené reporty z předchozích verzí GA a jak si je nastavit znovu.
  • Osvojíte si nové funkce, které GA4 přináší.
  • Uvidíte, jak snadno propojit GA4 a Looker Studio.

Během 4 hodin vás zbavíme strachu z GA4 a ušetříme vás zdlouhavého hledání vašich oblíbených reportů. V rámci školení počítáme, že již máte zkušenost s GA.

Toužíte raději po pořádné analytické nalévárně pro budoucí webové analytiky? Zkuste školení analytické a technické školení GA4 nebo rovnou školení GA4 a BigQuery!

  • Přechod na GA4 - proč a kdy
  • Rozdíly mezi UA a GA4 - event based vs. session based
  • Metriky, které v GA4 přestaly dávat smysl
  • Změna ve struktuře účtů
  • Základní pohyb v rozhraní
  • GA4, consent mode a cookie lišty
  • Předdefinované reporty
  • Vlastní události a metriky
  • Vlastní reporty
  • Napojení do Google Ads a dalších služeb
  • Napojení do Looker Studia

Doporučujeme zejména pro: uživatele, kteří řeší obecnou analytiku na manažerské úrovni a chtějí mít celkový přehled o dění na webu a v eshopu.

Pro všechny, kteří již mají s GA předchozí zkušenost a chtějí přejít na GA4. Nebudeme příliš zabíhat do technických nastavení a zaměříme se na vytěžení reportů na maximum, zejména pro marketingové a byznysové rozhodování.

O lektorovi

Jakub Straka

Kormidelník v Dobrákampaň.cz

Jakub se věnuje analytice a marketingu přes 10 let, včetně dvou let v irské centrále Google, kde se zabýval i školením Google Analytics pro české agentury. Aktuálně vede tým analytiků a PPC specialistů v agentuře Dobrákampaň.cz a stará se, aby všechna data dávala klientům na konci dne smysl.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
4 850 Kč
bez DPH
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
4 850 Kč
bez DPH
Online školení
26. září
9 - 17 h
Zoom

Google Analytics 4 (Zoom)

Webová analytika
Firstminute sleva -20 % do 25. srpna
4 990 Kč
3 992 Kč
bez DPH
Volná místa