Online školení: Google Analytics II - pro pokročilé
Google Analytics se neustále rozvíjí. Naučte se používat nové a pokročilé funkce tohoto nástroje. Poznejte tak lépe své návštěvníky a buďte úspěšnější při vyhodnocování reklamních kampaní!

Mám zájem o toto školení
Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.
Co se na školení naučíte
Používáte již Google Analytics delší dobu, ale nestíháte vstřebávat nové funkce, které se v nástroji objevily?
- Dozvíte se, které z nových funkcí v Google Analytics vám budou užitečné.
- Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
- Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
- Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
- Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.
Vše si prakticky vyzkoušíte na reálných příkladech.
Potřebujete základy? Zkuste Školení Google Analytics I!
Podrobná osnova školení
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
Cesty s více kanály
- Co jsou přehledy MultiChannel Funnels a k čemu jsou přínosné.
- Zjistíte, jak různé marketingové kanály napomáhají ke konverzím.
- Jak tuto funkci využít, jak s ní pracovat.
Správná data správným lidem
- Reportování klíčových ukazatelů na dashboardu.
- Nastavte uživatelům pro ně relevantní informace.
- Způsoby tvorby vlastních přehledů.
- Praktické ukázky užitečných přehledů.
- Jak data rychle a automaticky nahrávat do Excelu.
Analytické postupy
- Srovnávání výkonu přirozeného vyhledávání v Google a Seznamu
- Využívání kontingenčních tabulek a funkce Plot Rows.
- Pokročilé vyhledávání v tabulkách dat.
Používání segmentace
- Rychlejší nastavení segmentů.
- Často užívané segmenty.
- Jak pracovat se segmenty skutečných zákazníků.
- Segmentování uživatelů napříč více návštěvami.
- Tipy, jak se v segmentech neztratit.
- Segmentování mobilní návštěvnosti.
Vizualizace cesty návštěvníka
- Nové možnosti sledování navigace uživatelů (Visitor Flow, Goal Flow, Event Flow).
- Jak vyčíst z krásných grafů akceschopné poznatky.
Měření interakcí návštěvníků
- Možnosti využívání Sledování událostí (Event Tracking).
- Praktické ukázky měření na stránkách Dobrého webu.
- Nastavení Událostí jako cílů.
- Využití přehledů v reálném čase.
Universal Analytics a další rozvoj měření
- Nové možnosti měření uživatelů napříč více zařízeními.
- Dopady změn v metodice práce s cookies.
- Zapojení informací o vašich zákaznících.
- Jaká data je možné nově měřit a k čemu jsou užitečná.
- Nahrávání nákladů kampaní pro lepší vyhodnocování.
- Využití remarketingu pomocí Google Analytics.
Google Tag Manager
- Využití nástroje z pohledu marketingu.
- Jak zjednodušit nasazování měřicích kódů.
- Jak si udržovat pořádek v různých měřicích kódech.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, správce PPC, webdesignéry.
Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics I, zejména by měl:
- Vědět o cílích svého webu a jejich měření v Google Analytics.
- Vědět, co znamenají a jak se používají pokročilé segmenty.
- Používat značení kampaní pomocí UTM parametrů.
Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →