Google Analytics II (Zoom)

Google Analytics se neustále rozvíjí. Naučte se používat nové a pokročilé funkce tohoto nástroje. Poznejte tak lépe své návštěvníky a buďte úspěšnější při vyhodnocování reklamních kampaní!

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

4 850 Kč 5 869 Kč s DPH

Používáte Google Analytics delší dobu, ale nestíháte vstřebávat nové funkce, které se v nástroji objevily? 

  • Dozvíte se, které funkce v Google Analytics vám budou užitečné a jaké změny nastanou s GA4.
  • Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
  • Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
  • Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
  • Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.

Vše si prakticky vyzkoušíte na reálných příkladech.

Potřebujete základy? Zkuste Školení Google Analytics I!

Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin. 

Cesty s více kanály

  • Co jsou přehledy MultiChannel Funnels a k čemu jsou přínosné.
  • Zjistíte, jak různé marketingové kanály napomáhají ke konverzím.
  • Jak tuto funkci využít, jak s ní pracovat.

Správná data správným lidem

  • Reportování klíčových ukazatelů na dashboardu.
  • Nastavte uživatelům pro ně relevantní informace.
  • Způsoby tvorby vlastních přehledů.
  • Praktické ukázky užitečných přehledů.
  • Jak data rychle a automaticky nahrávat do Excelu.

Analytické postupy

  • Srovnávání výkonu přirozeného vyhledávání v Google a Seznamu
  • Využívání kontingenčních tabulek a funkce Plot Rows.
  • Pokročilé vyhledávání v tabulkách dat.

Používání segmentace

  • Rychlejší nastavení segmentů.
  • Často užívané segmenty.
  • Jak pracovat se segmenty skutečných zákazníků.
  • Segmentování uživatelů napříč více návštěvami.
  • Tipy, jak se v segmentech neztratit.
  • Segmentování mobilní návštěvnosti.

Vizualizace cesty návštěvníka

  • Nové možnosti sledování navigace uživatelů (Visitor Flow, Goal Flow, Event Flow).
  • Jak vyčíst z krásných grafů akceschopné poznatky.

Měření interakcí návštěvníků

  • Možnosti využívání Sledování událostí (Event Tracking).
  • Praktické ukázky měření na stránkách Dobrého webu.
  • Nastavení Událostí jako cílů.
  • Využití přehledů v reálném čase.

Universal Analytics a další rozvoj měření

  • Nové možnosti měření uživatelů napříč více zařízeními.
  • Dopady změn v metodice práce s cookies.
  • Zapojení informací o vašich zákaznících.
  • Jaká data je možné nově měřit a k čemu jsou užitečná.
  • Nahrávání nákladů kampaní pro lepší vyhodnocování.
  • Využití remarketingu pomocí Google Analytics.
  • Změny s přicházejícím GA4.

Google Tag Manager

  • Využití nástroje z pohledu marketingu.
  • Jak zjednodušit nasazování měřicích kódů.
  • Jak si udržovat pořádek v různých měřicích kódech.

Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, správce PPC, webdesignéry.

Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics I, zejména by měl: 

  • Vědět o cílích svého webu a jejich měření v Google Analytics. 
  • Vědět, co znamenají a jak se používají pokročilé segmenty. 
  • Používat značení kampaní pomocí UTM parametrů.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →