Workshop: Analýza zpětných odkazů - Dobrý web

Workshop: Analýza zpětných odkazů

Zajímá vás, odkud má zpětné odkazy vaše konkurence? Víte, jaký je odkazový profil vašeho webu? Naučíme vás tyto informace využít a vytvořit vlastní strategii budování zpětných odkazů.

Lektor neznámý

Co se na školení naučíte

  • Provést analýzu zpětných odkazů vlastního webu i webu konkurence (praktické využití nástroje Majestic SEO).
  • Vytvořit strategii linkbuildingu s využitím nástroje Majestic SEO a dalších nástrojů (např. Collabim).
  • Jak správně vyhodnotit kvalitu zpětného odkazu.
  • Jak lze odhadnout konkurenty ve vyhledávačích.
  • Specifika, rady a tipy pro externí odkazy.

Potřebujete komplexní přehled o možnostech a úskalích SEO? Zajděte si na komplexní školení SEO.

Workshop analýzy zpětných odkazů je rozdělen na kratší teoretickou část a delší praktickou část. Čeká vás analýza vašeho webu a analýza webu jednoho z vašich konkurentů ve vyhledávačích.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Jaký přínos může mít zpětný odkaz pro vaše webové stránky?

  • Jaké odkazy potřebujete pro přirozené odkazové portfolio?
  • Jak rozpoznat kvalitní odkaz od nekvalitního?
  • Kolik jste ochotni investovat do kvalitního zpětného odkazu?

Získávání zpětných odkazů

  • Konkrétní tipy pro získávání zpětných odkazů.
  • Jak úpravou webových stránek pomoci k získávání zpětných odkazů.
  • Novinky ve vyhledávačích (sociální sítě, algoritmy Penguin a Panda)

Analýza odkazového portfolia

  • Prakticky si vyzkoušíte nástroje Majestic SEO a Collabim.
  • Pokusíte se různými způsoby odhalit konkurenta ve vyhledávačích.
  • Vyzkoušíte si analýzu odkazového portfolia vlastního webu a vybraného konkurenta.

Vytvoření strategie pro získávání zpětných odkazů

  • Jak využít analýzu odkazového portfolia konkurence pro vytvoření strategie.
  • Jak si přehledně naplánovat kroky při plnění vašeho linkbuilding plánu.
  • Jak využít nástroj Collabim pro správu zpětných odkazů.

Pro školení nejsou potřeba placené účty nástrojů Majestic SEO a Collabim. Potřebné instrukce i přístupy Vám včas zařídíme tak, abyste vše měli pro školení zdarma.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: majitele webů, kteří řeší SEO a budování zpětných odkazů vlastními zdroji či externím dodavatelem, vedoucí internetových projektů, SEO konzultanty a další zájemce o problematiku.

Pro školení je třeba mít základní znalosti o SEO a optimalizaci on-page faktorů na úrovni účastníka školení SEO.

Neznámé by vám neměly být pojmy jako: klíčová fráze, doména, anchor text, interní a externí odkaz. Výhodou je i základní orientace v Google Analytics.

  • Účast na workshopu byla velmi přínosná. Naučil jsem se využívat hlavní funkce nástroje Majestic SEO, se kterým jsem do té doby pracoval pouze velmi povrchně. Excelovské šablony, které jsme na workshopu dostali k dispozici a v nichž jsme na konkrétních webech podrobně analyzovali informace z Majestic SEO, jsou skvělou pomůckou, kterou budu v praxi často využívat.

    Jakub Fuksík Onlinekoupelny.cz
  • Workshop předčil má očekávání, s nástrojem Majestic SEO jsem doposud nepracoval a byla to určitě chyba. Celý proces analýzy jsme prošli krok po kroku a vyzkoušeli na konkrétních webech. Okamžitě tak vidíte slabé části odkazového profilu a můžete je konzultovat. Šablona pro analýzu zpětných odkazů je dobře použitelná a tak jsem si z workshopu odnesl nejen nový pohled na linkbuilding, ale i prověřenou a použitelnou pomůcku.

    Michal Vávra Cestolino.cz
  • Workshop je vhodný pro ty, kteří potřebují pracovat s více weby, nebo mají velké množství konkurentů a rozhodují se jaký analytický nástroj pro svoji potřebu použít. Výsledkem workshopu je analýza Vašeho webu v porovnání s konkurencí. Co považuji za velmi užitečně je možnost zjištění nejnovějších smazaných backlinků v nástroji MajesticSEO.

    Bc. Petra Fojtíková Parfums.cz

Ukázat další ohlasy

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu