Budování značky jako investice, která se vám vrátí (Vzdělávací program)

Jak budovat vaši značku nebo značky vašich klientů? Vnímejte budování značky jako investici. Pochopíte způsob, jak investovat do značky chytře, aby se vám investice vrátila.

Martin Přinosil Marketingový stratég
Budování značky jako investice, která se vám vrátí (Vzdělávací program)
APEK

Vzdělávání pro e-commerce je připraveno ve spolupráci s APEK

Termíny

Jedná se o e-learning, ihned po zaplacení dostanete přístup a můžete začít studovat.

Cena

4 850 Kč
5 869 Kč s DPH

Pro členy  APEK

Zdarma 

 

Tento vzdělávací program se skládá z teorie a také workshopů!

V první polovině se zaměříme na tři části budování značky:

  1. Brand positioning - řekne nám místo značky na trhu, ale i v životech zákazníků. Jak bychom se měli na trhu chovat, abychom u nich měli úspěch.
  2. Assety značky -  značka by vám měla pomoct odlišit se od konkurence a být zapamatovatelný pro zákazníka. nepůjde to bez loga, názvu a dalších assetů značky.
  3. Reputace značky - zaměříme se na to, jak budovat reputaci značky pomocí marketingu. jakým aktivitám se věnovat a jak se na veřejnosti prezentovat.

Investice do značky, to je vždycky investice času, úsilí a peněz. Jedno bez druhého se neobejde a úkolem dobrého markeťáka, nebo chytrého podnikatele, je najít mezi nimi správný poměr. A právě to se vám snažím ukázat v teorii a v praxi v tomto kurzu.

Ve druhé polovině kurzu se pomocí workshopů naučíme teorii přetavit v praxi.

Co konkrétně můžete od workshopů čekat? Naučíte se s jejich pomocí přemýšlet správně o svojí značce, ale taky můžete workshopy využít pro váš tým, nebo klienta. A vytvořit na základě jednotlivých cvičení svůj vlastní workshop. V rámci workshopů projdete 12 cvičení. Kdykoli si je můžete pozastavit nebo přehrát znovu.

Úvod
  • 0. Medailonek
  • 1. Intro
Positioning značky
  • 2. Úvod
  • 3. Vstupní analýza
  • 4. Identifikace
  • 5. Datová analýza
  • 6. Vyhodnocování dat
  • 7. Výstup vstupní analýzy
  • 8. Úvod do positioningu (cílová skupina)
  • 9. Cena verus zkušenosti
  • 10. Cena versus kvalita
  • 11. Jak správně určit svoje místo
  • 12. Motivace a limity zákazníků
  • 13. Archetyp značky
  • 14. Jak správně určit archetyp_
  • 15. Vize a mise
  • 16. Ukázky z praxe
  • 17. Proč je nutné mít vizi_
  • 18. Jak se tvoří Vize a Mise
  • 19. Interní marketing
  • 20. Závěr
Assety značky
  • 1. Úvod
  • 2. Název značky
  • 3. Vytváříme název značky
  • 4. Máte název_ A co slogan_
  • 5. Logo a jednotná vizuální identita
  • 6. Logo značky
  • 7. Vizuální identita
  • 9. BrandBook
  • 8. Brand kódy
  • 10. Ochranné známky a licence
  • 11. Další assety značky
  • 12. Domény
  • 13. Jingly
  • 14. Font
  • 15. Hashtagy
  • 16. Závěr
Budování reputace
  • 1. Úvod
  • 2. 5 tipů z praxe jak budovat reputaci chytře
  • 3. Marketing zaměřený na výkon by měl mít přesah do budování značky
  • 4. Zpětná vazba jako klíč k úspěchu
  • 5. Všechno se dá změřit
  • 6. Vytvořte si dlouhodobý plán a milníky
  • 7. Jak správně nastavit poměr dlouhodobých a krátkodobých investic do marketingu_
  • 8. Brand
  • 9. Jak definovat poměr brand versus výkon_
  • 10. Interní marketing
  • 11. Hodnoty jako základ marketingu dovnitř firmy
  • 12. Nástroje interního marketingu
  • 13. Co z toho vyplývá_
  • 14. Social responsibility
  • 15. Závěr
Workshop - positioning
  • Zadání
  • Vyhodnocení
Workshop - Asset
  • Zadání
  • Vyhodnocení
Workshop - reputace
  • Zadání
  • Vyhodnocení

Doporučujeme zejména pro: junior marketéry, podnikatele, leadery startupů

Tento kurz je pro každého, kdo se chce posunout v budování značek svých, nebo značek klientů.

Jedná se o základní kurz, tedy je koncipovaný pro juniory a podnikatele.

Pokud jste v marketingu na seniorní úrovni, neobjevíte s kurzem Ameriku, ale budete mít možnost poznat procesy, přemýšlení a reálné know-how marketéra, který své znalosti získal výhradně praxí.

O lektorovi

Martin Přinosil

Marketingový stratég

Martin se už několik let věnuje vytváření marketingových strategií. Díky spolupráci s předními českými agenturami měl možnost nahlédnout pod pokličku vzniku marketingových strategií pro velké i malé klienty. Vytváření strategií nevnímá jako talent, ale dovednost, která se dá naučit. Na škoklení vám předá reálné know-how, které budete moct ihned použít. 


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Online školení
16. února
9 - 16 h
Zoom
Online školení
18. února
9 - 16 h
Zoom

Kreativa v digitálních kampaních (Zoom)

Online reklama
4 490 Kč
Volná místa
Sleva 20 %
Prezenční školení
29. března
9 - 16 h
Praha

Jak připravit kampaně, aby vydělávaly

Online reklama
6 990 Kč
5 592 Kč
Volná místa