Marketingová strategie pro sociální sítě (Zoom)

Sociální sítě - No Bullshit digital jako marketingová strategie. Chci, aby každý, kdo odejde, věděl, co znamená používat social v rámci celé marketingové komunikace. Na co si dát pozor a jak to vypadá, když se to dělá dobře.

Eduard Krečmar Digital Strategy consultant
Marketingová strategie pro sociální sítě (Zoom)

Termíny

Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 10
Volná místa
Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 10
Volná místa

Cena

Firstminute sleva -20 % do 23. července
4 850 Kč
3 880 Kč
4 695 Kč s DPH

Školení je určeno pro pokročilejší uživatele, zejména pro ty, kteří již začali sociální sítě pro marketing a komunikaci používat. Pokud postrádáte základy, můžete je získat na školení Sociálních sítí.

  • Pochopíte souvislosti. Dozvíte se, čemu byste měli věnovat čas a kde ho neztrácet. 
  • Ukážeme vám věci, které dáme do souvislostí tak, že se dostaneme na tenký led. Tam kam se většina specializovaných agentur bojí šlápnout.
  • Podíváme se na věci pragmaticky a především byznysově.

Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin. 

Větší detail platforem - Facebook, Instagram, LinkedIN

  • Jak funguje analytika (Co nám řikají insights jednotlivých sítí a jak to interpretovat)
  • Na která čísla dává skutečný smysl se zaměřit
  • Jak funguje reklama a její pokročilé nastavení (Jak ji dělat efektivně a rozumět jí včetně klíčových frameworků a strategií.)
  • Jakou volit strategii v kontextu specifické cílové skupiny a značky (ukázky vertikál)
  • Na jaké metriky optimalizovat komunikaci a jejich rozebrání (Budete vědět, co znamenají a jestli se hodí pro vaši specifickou komunikační strategii.)

Workshop 

  • Dvě odlišné značky
  • Společně si postavíme marketingovou strategii na social
  • Vytvoříme Framework práce se socialem, jaké sítě budou primární, jaké další problémy v rámci firmy můžeme na socialu řešit

Doporučujeme zejména pro: brand manažery a marketingové specialisty, kteří mají social v rámci svého komunikačního mixu a potřebují vědět, jak postavit celkovou strategii a jak zjistit, jestli to dělají dobře.

Předpokladem je existence firemních účtů (ideálně na více sítích), včetně účtu soukromého, nebo alespoň pracovního. Předpokladem jsou znalosti na úrovni vzdělávacího programu Propagace na internetu.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem na probrané téma po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Eduard Krečmar

Digital Strategy consultant

Eda prošel agenturou, která vytvářela desítky aplikací pro sociální média měsíčně. Rád šťourá do střev všech platforem a hledá reálný přínos, který mohou klienti v tomto prostředí získat. Pracoval na sociální strategii pro firmy jako Red Bull, Tesco, Jägermeister, Nestlé, L’Oréal a další. Aktuálně tvoří obsahové a mediální strategie. 


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Videokurz
Ihned k dispozici
E-learning

PPC I.

Online reklama
Za hubičku -50 % už jen 4 dny
2 450 Kč
1 225 Kč
bez DPH
Prezenční školení
30. srpna
10 - 14 h
Praha
Firstminute sleva -20 % do 29. července
2 990 Kč
2 392 Kč
bez DPH
Volná místa
Prezenční školení
6. září
9 - 16 h
Praha
Firstminute sleva -20 % do 5. srpna
6 990 Kč
5 592 Kč
bez DPH
Volná místa