Školení: E-mail marketing v praxi
Zákaznická retence je stále aktuálním tématem. Soustředit se jen na nové zákazníky je obrovskou chybou, která vás po čase dožene v podobě snižující se marže. Naučte se, jak vytěžit ze svých kontaktů maximum - nasbírejte rychle kvalitní kontakty, zasílejte jim propagační, dynamické i automatizované emaily a zvyšte tak obrat a loajálnost zákazníků.

Termíny
Cena
4 075 Kč s DPH
Co se na školení naučíte
- Jak nastavit komunikační strategii s vašimi zákazníky.
- Na jaké klíčové oblasti nezapomenout.
- Jak získat e-mailové kontakty a přetvořit je v zákazníky.
- Jak běžnou rozesílku učinit více relevantní pro zákazníky.
- Jak zavést automatizované kampaně a co mohou přinést.
- Jak e-mailing řídit, zlepšovat a vyhodnocovat.
Podrobná osnova školení
Jak nastavit komunikační strategii s vašimi zákazníky
- Jak postupovat při návrhu komunikační strategie?
- Jak zvolit vhodné nástroje a jaká kritéria musím zohlednit?
- Jak poznám, že navržené scénáře fungují dle očekávání?
Získání e-mailových kontaktů
- Jak získávat kontakty na potenciální zájemce a měnit je v zákazníky?
- Budování databáze potenciálních zájemců/zákazníků
- Jak dodržet zákon při rozesílání hromadných e-mailů?
- Jak vybudovat vztah a důvěru zákazníků pomocí e-mailu?
- Jak a kde efektivně sbírat e-mail kontakty?
Jak běžnou rozesílku učinit více relevantní pro zákazníky
- Vzhled a tvorba e-mailů/newsletterů
- Copywriting newsletterů
- Dynamizace obsahu, personalizace
- Segmentace
- Nástroje pro posílání hromadných e-mailů a možnosti vyhodnocování
Jak zavést a jaké jsou automatizované kampaně a co mohou přinést
- Jak využívat automatickou e-mailovou komunikaci?
- Jak tvořit programy? Jaké programy se používají nejčastěji a jak je správně navrhnout?
- Konkrétní ukázky programů welcome proces, opuštěný košík, remarketing browse, přání k svátku a mnoho dalších.
Jak to celé řídit, zlepšovat a vyhodnocovat
- Management a správa e-mail kampaní
- KPI týkající se newsletterů a obecně komunikace se zákazníkem
- Možnosti optimalizace
Praktické ukázky v nejpoužívanějších nástrojích
- Ukázky realizace kampaní v několika e-mailových nástrojích (Maileon, Mailchimp)
- Praktická ukázka využití nástroje Litmus
- Jak jednoduše připravit první akviziční kampaň
Blok diskuze nad vlastními projekty
- Diskuze nad zaslanými ukázkami rozesílek účastníků
- Prostor pro diskuzi nad konkrétními příklady z praxe účastníků
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: podnikatele, manažery, marketingové pracovníky a majitele malých a středních firem, kteří chtějí automatizovat a podpořit své podnikání pomocí internetu a emailové komunikace.
Nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celý den,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
O lektorovi

Petr Cikán
Expert na oblast retenčního marketinguPetr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, v této oblasti se pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s našimi klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií.
Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Výborně vyvážené školení e-mail marketingu včetně praktických příkladů z praxe mi pomohlo pro odstartování e-malingové kampaně v naší firmě. Shrnuje přesně a podrobně, proč začít, jaké způsoby využít a čeho se vyvarovat. Lektor je odborník a praktik, nevynechal žádné podstatné detaily, je vidět, že má oblast e-mail marketingu v malíčku.AMBER INTERIER
Školení e-mail marketingu bylo pro mne určitě přínosem. Školitel byl bezvadný, náplň zajímavá a dokonce jsem se snad i něco naučil.TUkas a.s.
Na školení se mi líbila hustota informací v obsahu kurzu, osobnost lektora a také příklady, které ukazoval.KCT Data, s.r.o.
Příklady z praxe, statistiky, Litmus - ukázky.Group M, s.r.o.
Školení bylo bezva. Konkrétně zjistit, kam až může e-mail marketing zasahovata co všechno se s ním dá dělat.ANTEE s.r.o.