Školení: Firemní Instagram pro začátečníky

Hvězdu na Instagramu z vás školení neudělá, to budete muset vlastním obsahem. Ale bez znalostí to nepůjde. Instagram navíc od roku 2018 nahrazuje Facebook.

Daniel Dočekal Internetový publicista
Školení: Firemní Instagram pro začátečníky

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 17 h
Počet účastníků: 12
Volná místa

Cena

3 990 Kč 3 591 Kč
4 345 Kč s DPH

  • Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí.
  • Co jsou to Příběhy/Stories a proč není dobré je ignorovat.
  • Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor.
  • Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně.
  • Co na Instagramu funguje, nefunguje. Proč se nepodařilo rozšířit IGTV.
  • Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí.
  • Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaká má Pravidla.
  • Jak vyhodnocovat působení na Instagramu.
  • Jak provázat Instagram a další sociální sítě.
  • Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení.
  • Kudy na správu více účtů.
  • Co autorské právo a Instagram.
  • Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené.

Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitostí, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.

Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Sociální média a LinkedIn!

  • Stručně o vzniku Instagramu, číslech a odlišnosti oproti ostatním sociálním sítím.
  • Instagram je pro mladé a Příběhy zabraly. IGTV ale už nikoliv.
  • Založení účtu a počáteční nastaveni, pokročilejší nastavení účtu.
  • Veřejný vs. soukromý účet, ochrana účtu proti napadení.
  • Osobní využití s ohledem na soukromí.
  • Vkládání fotografií a videí, filtry, úpravy, označování.
  • Klasický Instagram vs. Příběhy na Instagramu.
  • Jak s Příběhy pracovat, propojení s Facebookem a vše další potřebné k Příběhům.
  • Hashtagy a jejich význam pro vkládané fotografie, jak najít ty správné.
  • Psaní textů, emotikony, jak dostat dlouhé texty k příspěvku, oprava příspěvků.
  • Geolokace, označování místa původu fotografií.
  • Hashtagy a význam pro objevování dalšího obsahu, jak monitorovat.
  • Vyhledávání dalších účtů a obsahu, proč to dělat.
  • Štítkování/zmiňování dalších účtů, označování ve fotografiích.
  • Jak na Instagramu komunikovat a proč to může být důležité.
  • Sledování aktivit na vlastním účtu, reakce, řešení spamu, konfliktů.
  • Jak se vyrovnat s nemožností sdílet ale také absencí odkazů u příspěvků.
  • Pravidla užívání Instagramu, co vás může přivést do problémů.
  • Nástroje pro vyhodnocení aktivit vlastního i cizích účtů.
  • Navázání Instagramu na další sociální aktivity.
  • Kudy na správu více účtů v mobilním zařízení.
  • Kudy na správu Instagramu v počítači, webový Instagram, dostupné aplikace.
  • Kde brát fotografie pro ilustrační účely, jak je to s autorskými právy.
  • Specializované služby pro správu účtů na Instagramu.
  • Zálohování účtu, jak nepřijít o vše co jste měsíce budovali.
  • Pokročilé nástroje typu IFTTT/Zapier.
  • Jak zahrnout Instagram do dalšího marketingu (web, offline, …).
  • Co s Instagramem a placenou inzercí na něm.
  • Dotazy a odpovědi.

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Jaké rozměry obrázků jsou pro Instagram ideální.
  • Kde je možné získávat zdarma použitelné fotografie.
  • Kdy pro vás bude Instagram obtížně použitelný.
  • Jak najít nejsledovanější a nejaktivnější účty na Instagramu.

Účastník školení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

Doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Daniel Dočekal

Internetový publicista

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Sleva 10 %
22. července
10 - 17 h
Praha

Školení: Sociální média I

Sociální sítě
3 990 Kč
3 591 Kč
Sleva 10 %
10. srpna
10 - 14 h
Praha

Školení Podcasty: Jak je využít k získání nových zákazníků

Obsahový marketing
2 990 Kč
2 691 Kč
Volná místa