Školení: Firemní Instagram pro začátečníky
Hvězdu na Instagramu z vás školení neudělá, to budete muset vlastním obsahem. Ale bez znalostí to nepůjde. Instagram navíc od roku 2018 nahrazuje Facebook.

Termíny
Cena
3 862 Kč s DPH
Co se na školení naučíte
- Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí.
- Co jsou to Příběhy/Stories a proč není dobré je ignorovat.
- Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor.
- Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně.
- Co na Instagramu funguje, nefunguje. Proč se nepodařilo rozšířit IGTV.
- Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí.
- Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaká má Pravidla.
- Jak vyhodnocovat působení na Instagramu.
- Jak provázat Instagram a další sociální sítě.
- Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení.
- Kudy na správu více účtů.
- Co autorské právo a Instagram.
- Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené.
Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitostí, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.
Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Sociální média a LinkedIn!
Podrobná osnova školení
- Stručně o vzniku Instagramu, číslech a odlišnosti oproti ostatním sociálním sítím
- Instagram je pro mladé a Příběhy zabraly. IGTV ale už nikoliv.
- Založení účtu a počáteční nastaveni, pokročilejší nastavení účtu
- Veřejný vs. soukromý účet, ochrana účtu proti napadení
- Osobní využití s ohledem na soukromí
- Vkládání fotografií a videí, filtry, úpravy, označování
- Klasický Instagram vs. Příběhy na Instagramu
- Jak s Příběhy pracovat, propojení s Facebookem a vše další potřebné k Příběhům
- Hashtagy a jejich význam pro vkládané fotografie, jak najít ty správné
- Psaní textů, emotikony, jak dostat dlouhé texty k příspěvku, oprava příspěvků
- Geolokace, označování místa původu fotografií
- Hashtagy a význam pro objevování dalšího obsahu, jak monitorovat
- Vyhledávání dalších účtů a obsahu, proč to dělat
- Štítkování/zmiňování dalších účtů, označování ve fotografiích
- Jak na Instagramu komunikovat a proč to může být důležité
- Sledování aktivit na vlastním účtu, reakce, řešení spamu, konfliktů
- Jak se vyrovnat s nemožností sdílet ale také absencí odkazů u příspěvků
- Pravidla užívání Instagramu, co vás může přivést do problémů
- Nástroje pro vyhodnocení aktivit vlastního i cizích účtů
- Navázání Instagramu na další sociální aktivity
- Kudy na správu více účtů v mobilním zařízení
- Kudy na správu Instagramu v počítači, webový Instagram, dostupné aplikace
- Kde brát fotografie pro ilustrační účely, jak je to s autorskými právy
- Specializované služby pro správu účtů na Instagramu
- Zálohování účtu, jak nepřijít o vše co jste měsíce budovali
- Pokročilé nástroje typu IFTTT/Zapier
- Jak zahrnout Instagram do dalšího marketingu (web, offline, …)
- Co s Instagramem a placenou inzercí na něm
- Dotazy a odpovědi
Co se ještě můžete na školení naučit
- Jaké rozměry obrázků jsou pro Instagram ideální
- Kde je možné získávat zdarma použitelné fotografie
- Kdy pro vás bude Instagram obtížně použitelný
- Jak najít nejsledovanější a nejaktivnější účty na Instagramu
Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.
Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celé školení,
- přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
O lektorovi

Daniel Dočekal
Internetový publicistaŠkolení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Bylo to velmi dobré školení, už druhý týden maximálně využívám. Takže užitečné, dobře vedené, s dobrou diskuzí. Ideální počet lidí. Jsem spokojen, děkuji.JourneyMan CZ s.r.o.