Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR

Cílem školení je ukázat Public Relations v novém digitálním, ale hlavně sociálním prostředí tak, aby vše bylo možné využít v praxi.

Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 950 Kč
4 780 Kč s DPH

  • Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
  • Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
  • Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
  • Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
  • Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
  • Praktické příklady povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
  • Jakou roli v digitálním PR  hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama

Zkuste také naše školení na sociální sítě Školení: Instagram pro firemní i osobní marketingŠkolení: Jak na firemní Facebook praktickyŠkolení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy nebo Školení Twitter pro firmy a firemní komunikaci!

  • Jakým způsobem se proměnilo PR (Public relations) vlivem Internetu
  • Jak ještě více se PR proměnilo příchodem sociálních sítí
  • Jaké digitální (internetové) nástroje má PR k dispozici
  • Jak tyto nástroje efektivně a správně využívat
  • Jak konkrétně využívat pro PR obsahový marketing
  • Jak konkrétně využívat pro PR sociální média a platformy
  • Jak správně a efektivně komunikovat s novináři a publicisty
  • Jak psát tiskové zprávy, tak aby okamžitě nekončily v koši
  • Jak správně a efektivně poskytovat materiály pro novináře a publicisty
  • Proč ještě v době sociálních sítí a Internetu pořádat tiskové konference
  • Jaká jsou nová úskalí krizové komunikace
  • Jakým způsobem řešit monitorování komunikace na internetu a sociálních sítích, měřit výsledky a vyhodnocovat je
  • Dobré příklady (kterých bude málo, neb si je všichni chrání) a špatné příklady (kterých je vždy dostatek, protože se všechno rychle rozkřikne)
  • Co rozhodně nikdy v rámci PR komunikace nedělat

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Zjistit, zda můžete PR zvládnout vlastními silami
  • Dokázat se rozhodnout, jestli náhodou není lepší si pořídit agenturu
  • Nebo jestli náhodou není lepší agenturu, co máte, pustit k vodě
  • Jakou roli bude hrát váš firemní web, blog, sociální profily
  • Kde existuje hranice mezi marketingem a PR?
  • Kde existuje hranice mezi inzerci a PR?
  • Proč budete potřebovat specifické „CRM“ neboli správu kontaktů jenom pro PR
  • Proč se tak často zapomíná na to, že tisková zpráva je SEO příležitost
  • K čemu je dobré interní PR a proč budete PR „triky“ používat i na vlastní zaměstnance. A jako budou hrát zaměstnanci roli v externím PR

Doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Výhodou je, pokud účastník má znalosti Public Relations jako takového, školení je orientováno hlavně na digitální PR.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


30. říjen
10 - 18 h
Praha

Školení: Obsahová strategie pro web

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa