Školení: PPC reklamy II – pro pokročilé

Naučíme Vás nastavit kampaně tak, aby dokázaly vytěžit svoje možnosti. Budete pak vkládat do reklam méně finančních prostředků, a přitom dosahovat lepších výsledků. Dostaňte svou inzerci na vyšší úroveň!

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

4 990 Kč 6 038 Kč s DPH

Školení nyní probíhá živě online: PPC reklamy II (Zoom).

  • Zopakujete si všechny důležité principy fungování PPC reklamy.
  • Optimalizační postupy již běžících reklamních kampaní.
  • Hledat a řešit problémy s PPC reklamou ve vyhledávačích
  • Využívat Google Analytics pro správu kampaní.
  • Základní postupy a strategie pro vytváření kampaní s retargetingem.
  • Pracovat s aplikací AdWords Editor, která vám usnadní a zrychlí tvorbu a správu kampaní.

Potřebujete základy? Zkuste Školení PPC reklamy I!

  • Opakování základních znalostí – víte jak fungují klíčová slova? Co jsou typy shody klíčových slov a k čemu slouží? Další témata opakování jsou vyhledávací dotazy, způsob řazení reklam ve vyhledávání a struktura skóre kvality.
  • Optimalizační postupy – pro optimalizaci kampaní je důležité počáteční nastavení kampaní, zpřehledníme si jaké postupy jsou vhodné v různých případech. Předvedeme si využití vyhledávacích dotazů a projdeme časový plán optimalizace kampaní, jednotlivé fáze - optimalizace zaměřené na zlepšení CTR a optimalizace s cílem zlepšit cenu za konverzi či návratnost kampaní. U reklam se seznámíme s rozšířeními. Konečně, součástí této rozsáhlé kapitoly je i přehled optimalizačních automatických nástrojů.
  • Hledání a řešení problémů – cílem kapitoly školení je ukázat, pomocí jakých metrik a nástrojů zabudovaných do PPC systémů lze odhalit problémy kampaní. Soustředíme se na systémy Adwords a Sklik.
  • Využití Google Analytics – průběžné sledování, vyhodnocování a na základě toho realizace úprav v kampaních jsou jedinou cestou k dlouhodobému úspěchu. Velmi dobrým pomocníkem může být právě nástroj Google Analytics. Dozvíte se, kde v Google Analytics najít základní údaje o kampaních, ale také jak propojit Adwords a Analytics, či jak značkovat kampaně v Skliku.
  • Retargeting - odpovíme na otázku co to je a jak to funguje? V této části školení si ukážeme, jak nastavit měřící kódy pro retargeting, případně proč uvažovat nad využitím retargetingu na základě dat v Google Analytics. Neméně důležitá je znalost postupů vytvoření obecenstev pro retargeting - ukážeme si základní strategie, jež se běžně používají.
  • AdWords Editor – je mocný pomocník, který dokáže vytvářet kampaně pomocí nástrojů hromadných úprav. Šetří čas při vytváření kampaní i při průběžné správě a optimalizaci. Jeho další funkcí je schopnost exportu kampaní do různých formátů a také importu kampaní z formátu CSV nebo možnost pracovat offline. Ukážeme si všechny jeho hlavní funkce a vyzkoušíme je na praktickém příkladu.

Doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, specialisty online marketingu a majitele webových stránek a eshopů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o navazující školení (na školení PPC reklamy I.), počítá předem se základní znalostí tohoto oboru. Účastník by měl již znát:

  • Rozhraní PPC systémů Google Adwords a Sklik.
  • Rozumět principu řazení reklam ve vyhledávání Google a Seznam.
  • Znát pojmy jako je např. CTR, konverze, skóre kvality.
  • Rozdíly mezi vyhledávací a obsahovou reklamou.
  • Školení předpokládá praktické zkušenosti se správou PPC kampaní v Google Adwords či Skliku.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →