Školení je určeno pro pokročilejší uživatele, zejména pro ty, kteří již začali sociální sítě pro marketing a komunikaci používat. Pokud postrádáte základy, můžete je získat na školení Sociální média I.
- Budete chápat souvislosti. Budete vědět, čemu byste měli věnovat čas a kde ho neztrácet.
- Nebudu vám říkat, že mám patent na řešení všech vašich marketingových problémů.
- Chci vám ukázat věci, které dáme do souvislostí tak, že se dostaneme na tenký led, kam se většina specializovaných agentur bojí šlápnout.
- Podíváme se na věci více pragmaticky a byznysově.
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
Větší detail platforem - Facebook, Instagram, LinkedIN
- Jak funguje analytika (Co nám řikají insights jednotlivých sítí a jak to interpretovat)
- Na která čísla dává skutečný smysl se zaměřit
- Jak funguje reklama a její pokročilé nastavení (Jak ji dělat efektivně a rozumět jí včetně klíčových frameworků a strategií.)
- Jakou volit strategii v kontextu specifické cílové skupiny a značky (ukázky vertikál)
- Na jaké metriky optimalizovat komunikaci a jejich rozebrání (Budete vědět, co znamenají a jestli se hodí pro vaši specifickou komunikační strategii.)
Workshop
- Dvě odlišné značky
- Společně si postavíme marketingovou strategii na social
- Vytvoříme Framework práce se socialem, jaké sítě budou primární, jaké další problémy v rámci firmy můžeme na socialu řešit
Doporučujeme zejména pro: brand manažery a marketingové specialisty, kteří mají social v rámci svého komunikačního mixu a potřebují vědět, jak postavit celkovou strategii a jak zjistit, jestli to dělají dobře.
Předpokladem je existence firemních účtů (ideálně na více sítích), včetně účtu soukromého, nebo alespoň pracovního. Předpokladem jsou znalosti na úrovni školení Sociální média I.
Eduard Krečmar
Digital Strategy consultant
Eda prošel agenturou, která vytvářela desítky aplikací pro sociální média měsíčně. Rád šťourá do střev všech platforem a hledá reálný přínos, který mohou klienti v tomto prostředí získat. Pracoval na sociální strategii pro firmy jako Red Bull, Tesco, Jägermeister, Nestlé, L’Oréal a další. Aktuálně tvoří obsahové a mediální strategie.