Školení: Marketingová strategie pro sociální sítě

Sociální sítě - No Bullshit digital jako marketingová strategie. Chci, aby každý, kdo odejde, věděl, co znamená používat social v rámci celé marketingové komunikace. Na co si dát pozor a jak to vypadá, když se to dělá dobře.

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

4 990 Kč 6 038 Kč s DPH

Školení je určeno pro pokročilejší uživatele, zejména pro ty, kteří již začali sociální sítě pro marketing a komunikaci používat. Pokud postrádáte základy, můžete je získat na školení Sociální média I.

 

  • Podíváme se na věci více pragmaticky a byznysově.
  • Budete chápat souvislosti. Budete vědět, čemu byste měli věnovat čas a kde ho neztrácet.
  • Naučíte se vytvářet si souvislosti tak, abyste věděli, do kterých rizik se pouštět. Získat tak výhodu oproti specializovaným agenturám, které se bojí šlápnout dál.


Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin. 

Větší detail platforem - Facebook, Instagram, LinkedIN

  • Jak funguje analytika (Co nám řikají insights jednotlivých sítí a jak to interpretovat)
  • Na která čísla dává skutečný smysl se zaměřit
  • Jak funguje reklama a její pokročilé nastavení (Jak ji dělat efektivně a rozumět jí včetně klíčových frameworků a strategií.)
  • Jakou volit strategii v kontextu specifické cílové skupiny a značky (ukázky vertikál)
  • Na jaké metriky optimalizovat komunikaci a jejich rozebrání (Budete vědět, co znamenají a jestli se hodí pro vaši specifickou komunikační strategii.)

Workshop 

  • Dvě odlišné značky
  • Společně si postavíme marketingovou strategii na social
  • Vytvoříme Framework práce se socialem, jaké sítě budou primární, jaké další problémy v rámci firmy můžeme na socialu řešit

Doporučujeme zejména pro: brand manažery a marketingové specialisty, kteří mají social v rámci svého komunikačního mixu a potřebují vědět, jak postavit celkovou strategii a jak zjistit, jestli to dělají dobře.

Předpokladem je existence firemních účtů (ideálně na více sítích), včetně účtu soukromého, nebo alespoň pracovního. Předpokladem jsou znalosti na úrovni školení Sociální média I.

  • Studijní materiály
  • Certifikát absolventa školení
  • Online konzultace s lektorem
  • Garance vrácení peněz v případě nespokojenosti

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →