Školení: Webová analytika pro marketingové manažery

Víte, čím se odlišují nástroje pro webovou analytiku? Do čeho má a nemá smysl investovat? Jak najít přidanou hodnotu placených nástrojů?

Školení: Webová analytika pro marketingové manažery

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

4 950 Kč
5 990 Kč s DPH

Školení vám představí trh nástrojů pro webovou analytiku a pomůže vám vyjasnit si vaše požadavky a na základě nich vybrat ten pravý nástroj.

  • Ujasníte si očekávání a potřeby od nástrojů pro webovou analytiku.
  • Budete vědět, jaké kategorie a konkrétní nástroje existují.
  • Dostanete přehledné srovnání nástrojů a informace o jejich ceně.
  • Budete mezi nimi umět rozlišovat a kriticky posuzovat jejich vhodnost pro vaši firmu.
  • Dozvíte se, jak webová analytika pomůže při přípravě a vyhodnocování marketingových aktivit.
  • Zjistíte, jak budete moci využívat webovou analytiku naplno, abyste z ní získali nejlepší návratnost investic.

 

Školení vás nenaučí pracovat se všemi nástroji. Na to máme připravena školení Google Analytics a možnosti individuálních firemních školení na míru.

Přehled nástrojů

  • Jaké různé kategorie nástrojů existují: clickstream data, vícerozměrná analýza dat, Customer Intelligence a Business Intelligence, experimentování a testování, zpětná vazba od zákazníků a Competitive Intelligence
  • Magický kvadrant Forrester Wave: Web Analytics
  • Uděláte si srovnání mezi nástroji Webtrends, Adobe Digital Marketing Suite, Google Analytics (Premium), Clicktracks (Lyris HQ), comScore Digital Analytix, Piwik, Open Web Analytics, Clicky, Woopra, KissMetrics, MixPanel, Chartbeat, Crazy Egg, ClickTale, mYx, 4Q a dalšími.
  • Čím se různé nástroje liší?
  • Doporučená startovní sada nástrojů při nízkých rozpočtech

Výběr nástroje

  • Podle čeho je třeba nástroje vybírat a co jsou zbytečné parametry?
  • Které funkce nikdy nevyužijete a nemá smysl za ně platit?
  • Bez čeho se nemůžete obejít?

Cena nástroje

  • Co získáte za cenu nástroje?
  • Cena a skryté náklady
  • Přidaná hodnota a návratnost

Princip fungování nástrojů

  • Jaký je rozdíl mezi zpracováním logů a sběrem dat přes měřicí kód?
  • Sběr, zpracování a ukládání dat
  • Integrace s vnitřními systémy - s čím dokážete webová data propojit?

Ochrana soukromí

  • V jakém stavu je evropská legislativa na ochranu osobních údajů a jaký má dopad na webovou analytiku?
  • Co je zakázáno sbírat?
  • Co je potřeba připravit na webových stránkách?

Marketingové aktivity

  • Jak pomůže analytika při vyhodnocování online marketingu?
  • Jak používat analytický nástroj při běhu kampaní?

Organizační dopady využití webové analytiky

  • Model zralosti
  • Jaké schopnosti jsou ve firmě potřeba pro zpracování dat?
  • Jak doručit data a informace co nejvíce kolegům?
  • Jak posuzovat, že využíváte webovou analytiku naplno?

Doporučujeme zejména pro: marketingové manažery středních a větších firem, kteří potřebují získat kvalitní rozhodovací podklady pro rozvoj online strategie a volbu vhodného analytického nástroje.

Pro školení nejsou stanoveny žádné speciální potřebné znalosti.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


12. září
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa