Obsahový marketing a e-mailing (Záznam školení)

Mít správný obsah na webu, aby přivedl relevantní zákazníky. Vyhodnotit obsah a vědět co a jak v obsahovém marketingu nepodcenit. V návaznosti na obsah připravit e-mailový marketing.

Jan Ambrož Head of UX & Content
Obsahový marketing a e-mailing (Záznam školení)
APEK

Vzdělávání pro e-commerce je připraveno ve spolupráci s APEK

Termíny

Jedná se o videokurz, ihned po zaplacení dostanete přístup a můžete začít studovat.

Cena

2 750 Kč
3 328 Kč s DPH

Pro členy  APEK

Zdarma

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.

Máte možnost v téměř čtyřech hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění Obsahového marketingu a e-mailingu.

Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky.

  • Role v rámci digitálního marketingu
  • Nástroje pro plánování, přípravu, tvorbu a vyhodnocování obsahu
  • Příklady obsahového marketingu: co, kdy, proč, jak
  • Texty, základ webu - taktiky, stylistika, struktura a formátování
  • E-mail marketing

1. Obsahový marketing

  • Firemní obsah na webu.
  • Obsahový marketing (charakteristika, kdy to má smysl, kdy nemá, různé přístupy).
  • Inspirace projektů.
  • Případová studie.
  • Vymýšlení formy.

2. Základní principy copywritingu

  • Představení v copywritingu.
  • Jak lidé čtou.
  • Vzorce čtení textů online
  • Zobrazování informací.
  • Struktura formátování.

3. Tipy jak psát nejen nadpisy

  • Jaké jsou dobré nadpisy.
  • Tipy pro nadpisy.

4. Formátování a struktura textů

  • Koncepty (6W AIDA(S), Obrácená pyramida).
  • Jak uzpůsobit články na webu.
  • Zásady pro formátování textů.
  • Klišé a fráze.
  • Webová stylistika a zkracování.
  • Webová stylistika a copywriting.
  • Jak psát (odkazy, produktový popisek, článek).
  • Jak na obsahovou strategii.
  • Kvalitní obsah.
  • Možnosti a nástroje výzkumu.
  • Jak rychle poznat potřeby zákazníků.
  • Hloubkové rozhovory.
  • Online dotazníky.
  • Výstup z výzkumu.
  • Témata pro obsahový marketing.

5. E-mailing

  • Základy e-mailingu.
  • Strategie a cíle (proč posílat e-maily, jak posílat e-maily možné cíle, typy e-mailů).
  • Obchodní sdělení vs. servisní e-maily.
  • Metriky (technicko-obsahové, byznysové).
  • Získávání souhlasů.
  • Získávání kontaktů a správa databáze.
  • Co ovlivňuje jestli (ne) dostanu e-mail.
  • Co ovlivňuje jestli (ne) otevřu e-mail.
  • Emotikony v e-mailu.
  • Co ovlivňuje, jestli nevidím obsah.
  • Jak lidé čtou newsletter.
  • Viditelnost e-mailu na mobilu.
  • Co ovlivňuje, jestli se prokliknu z e-mailu.
  • Jak zlepšit e-mailing.
  • Postup návrhu e-mailů.

O lektorovi

Jan Ambrož

Head of UX & Content

Honza se zabývá copywritingem a tvorbou efektivního internetového obsahu. Má letité zkušenosti s publikací článků na internetu a přípravou textů pro firemní weby. Zabývá se také návrhem a vedením internetových projektů. Podniká v oblasti regionálních online médií.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →