SEO

Zjistěte, jak vám SEO může pomoci plnit byznysové cíle a zvyšovat tržby.

Milan Zeman Digitální marketér

Ceny

Zlevněno -760 Kč už jen 3 dny
Cena samostatného kurzu
2 450 Kč
1 690 Kč
2 045 Kč s DPH

Nebo zvažte předplatné
na neomezený přístup ke všem kurzům
2 499 Kč / měsíc
3 024 Kč s DPH

V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.

Máte možnost téměř ve tří a půl hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění SEO.

Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky.

  • Co je SEO a jak vám může pomoci zvyšovat tržby.
  • Co je důležité pro dohledatelnost vašeho byznysu online i offline.
  • Jak optimalizovat produktové stránky a zvyšovat jejich proklikovost z vyhledávání.
  • Jak tvořit obsah, který válcuje konkurenci a podporuje cíle vašeho webu.
  • Jak identifikovat konkurenci a pohlídat si ji.
  • Jak SEO měřit a vyhodnocovat
  • Aktuální trendy a tipy pro zlepšování vašich pozic ve vyhledávačích. Na co si dát pozor a co můžete pustit z hlavy?

Máte zájem o celé školení včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: SEO školení.

Záznam SEO školení
  • Základy SEO
  • Představení partnera kurzů
  • Obsahový marketing a odkazy
  • Analýza klíčových slov a produktové stránky
  • Lokální SEO a měření SEO
  • Představení partnera kurzů
  • Trendy v SEO

1) Základy SEO

  • Co je SEO a jak funguje
  • Cíl SEO
  • SERP
  • Jak fungují vyhledávače
  • Přínosy versus rizika
  • Pozice a CTR
  • Sitemap
  • Soubor Robots
  • Interní odkazy
  • Duplicity na webu a kanonizace
  • Řešení filtrů
  • Rychlost načítání
  • Obsah stránky
  • Klíčová slova

2) Obsahový marketing a odkazy

  • Obsahový marketing
    • Proč a jak tvořit nejlepší obsah
    • Tvorba obsahu
    • Synopse
  • Strukturovaná data
    • Důležité značky
    • Implementace
  • Odkazy
    • Odkazový profil
    • Formy odkazů
    • Jak získat odkazy

3) Analýza klíčových slov a produktové stránky

  • Použití analýzy
  • Postup analýzy
  • Marketing Miner
  • Informační architektura
  • On page faktory
  • Optimalizace produktových stránek

4) Lokální SEO a měření SEO

  • Vytváření lokálního SEO
  • Kdy udělat redesign
  • Kontrolní SEO audit
  • Analýza konkurence
  • Nástroje pro analýzu
  • Měření SEO
  • Nástroje pro měření

5) Trendy v SEO

  • Search intent
  • Mobile first index
  • UX-first
  • Hlasové vyhledávání
  • Informační dotazy
  • YMYL
  • EAT
  • Framework STDC
  • Měření obsahu

O lektorovi

Milan Zeman

Digitální marketér

Milan působí v marketingové agentuře myTimi jako Director of strategy. V digitálu se pohybuje několik let a má zkušenosti od sociálních sítí přes emailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing, na které se v současnosti zaměřuje nejvíce. Je držitelem certifikací Collabim, Google AdWords i Google Analytics Individual Qualification. Ve volném čase si vede blog o marketingu Můj svět marketingu a na webu nástroje Collabim si s ním můžete přečíst rozhovor o SEO a jeho práci.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →