UX
Díky UX (User Experience) vylepšíte zákazníkovi prožitek z používání webu, e-shopu nebo jiné služby. Dané postředí musí být pro zákazníka jednoduché, intuitivně vytvořené pro ovládání. Zvýší se tak doba strávená na daném portálu a možnost nákupu.
Co se na školení naučíte
V záznamu naleznete informace ze školení, které proběhlo online.
Máte možnost téměř ve tří hodinách shlédnout potřebné informace k porozumění UX.
Jedná se o teorii a součástí záznamu není workshop s účastníky.
Máte zájem o školení UX včetně workshopu? Přihlásit se můžete zde: UX design v návrhu webu.
Podrobná osnova školení
User Experience
- Emoce a emoční design
- Představení partnera kurzů
- Jak na UX?
- Představení partnera kurzů
- UX ve firmě - náklady a dopady do byznysu
1) Emoce a emoční design:
- Co ovlivňuje zákaznickou zkušenost.
- Jak změnil digitální svět chování lidí.
- Emoční design.
- Princip: nedostatek, ukotvení, důkaz davem, paradox volby, jezinky, podobnost a atraktivita, obava ze ztráty.
2) Jak na UX:
- Mapování zákaznických cest.
- See, think, do, care.
- Persony.
- UX design.
- Jak postupovat při vytváření nového webu/aplikace.
- Kreativní koncepty.
- Praktické tipy.
- Rozdílný kontext.
- Mobile first.
- Testování - parametry výběrové skupiny, metody výzkumu, výstupy, kdy použít uživatelské testování, vzdálené (ne)moderované testování, oční kamera, metoda Focus group, rozhovor, kontextové šetření, A/B testování.
3) UX ve firmě:
- Analýza problému.
- Argumenty.
- Náklady na realizaci.
- Dopady do byznysu.
- Návratnost a investice.
O lektorovi
Luboš Plotěný
Digitální stratégLuboš Plotěný je ředitelem digitální agentury Sherpas. Je předsedou Asociace UX. Napsal knihu Budování úspěšného firemního webu a je spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →