Redesign webu z pohledu UX a SEO (Vzdělávací program)

Redesign je extrémně náročný a někdy bolestivý proces. Kritických míst, které je třeba špičkově zvládnout, aby se celý projekt nezměnil v noční můru, však není až tak moc. Z pohledu UX a SEO existuje přehledný a přímočarý proces postupu. Pokud ho budete v rámci projektu vlastního redesignu (či návrhu nového webu) následovat, tak riziko průšvihu minimalizujete.

 

Luboš Plotěný Digitální stratég
Milan Zeman Digitální marketér
Redesign webu z pohledu UX a SEO (Vzdělávací program)
APEK

Vzdělávání pro e-commerce je připraveno ve spolupráci s APEK

Termíny

Jedná se o e-learning, ihned po zaplacení dostanete přístup a můžete začít studovat.

Cena

4 850 Kč
5 869 Kč s DPH

Pro členy  APEK

Zdarma 

 

Ve vzdělávacím programu se naučíte:

  • Zdravě uvažovat o investici do redesignu a její návratnosti
  • Best-practice proces (re)designu webu z pohledu UX a SEO
  • Metody uživatelského výzkumu, co od nich čekat a kdy se hodí je využít
  • SEO kroky těsně před a po spuštění webu

Zatímco u nekvalitního zadání či nezvládnutého projektového řízení vidíte hned v průběhu realizace projektu redesignu, že je problém, u UX a SEO problém a jeho hloubku často zadavatelé pochopí až v okamžiku, kdy se měsíce práce na redesignu promění v nově spuštěný web, který najednou přináší výrazně horší výsledky, než ten původní. To už je samozřejmě příliš pozdě, škody jsou napáchány, každý den se zvětšují a soustředíte se na minimalizaci ztrát.

A právě z těchto důvodů jsme z našich online školení UX od Luboše Plotěného a školení SEO Milana Zemana, vybrali klíčové pasáže týkající se redesignu webu a poskládali je do unikátního mixu. Následováním tohoto postupu v rámci vlastního projektu se po spuštění webu vyhnete rozčarování a redesign naplní očekávání, se kterými jste se do něj před mnoha měsíci pustili.

 

Úvod
  • Představení lektora a kurzu
  • Rozdělení do 3 hlavních částí
1. Redesign webu ano či ne?
  • Úvod - redesign ano či ne?
  • Přínosy UX2
  • Jak uvažovat o investici do redesignu a její návratosti?
2. Proces (re)designu webu
  • Úvod - proces redesingu
2a. Cesta k zadání
  • Byznys / Technologie / Lidi
  • Analýza digitální konkurence
  • Analýza klíčových slov
  • Mapování zákaznických cest
  • Persony
2b. Kreativní koncepty
  • Úvod - kreativní koncepty
  • Ukázky kreativních konceptů
2c. Návrh uživatelského rozhraní
  • Úvod - návrh uživatelského rozhraní
  • Informační architektura z pohledu SEO
  • Skica / Wireframe / Prototyp
2d. Vizuální design
  • Úvod - vizuální design
  • Emoční design
2e. Implementace
  • Úvod - implementace
  • On-page faktory
  • Strukturovaná data
  • Technické SEO
  • Změna URL
2f. Spuštění webu
  • Úvod - spuštění webu
  • SEO po spuštění webu
  • Lokální SEO
  • Měření a vyhodnocování SEO
3. Metody uživatelského výzkumu
  • Úvod - metody uživatelského výzkumu
  • Úvod do uživatelského testování
  • Uživatelské testování
  • Testování s oční kamerou
  • Focus group
  • Kontextové šetření
  • A / B testování
Závěr
  • Poděkování

Doporučujeme zejména pro: všechny, kteří se chystají redesignovat svůj web či připravovat nový web pro svůj byznys.

Tento kurz je pro projektové manažery, marketingové specialisty i majitele firem.

O lektorech

Luboš Plotěný

Digitální stratég

Luboš Plotěný je ředitelem digitální agentury Sherpas. Je předsedou Asociace UX. Napsal knihu Budování úspěšného firemního webu a je spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní.

Milan Zeman

Digitální marketér

 

Milan působil v digitální agentuře Sherpas jako Senior SEO Specialist. V digitálu se pohybuje několik let a má zkušenosti od sociálních sítí přes emailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing, na které se v současnosti zaměřuje nejvíce. Je držitelem certifikací Collabim, Google AdWords i Google Analytics Individual Qualification. Ve volném čase si vede blog o marketingu Můj svět marketingu a na webu nástroje Collabim si s ním můžete přečíst rozhovor o SEO a jeho práci.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Sleva 20 %
Online školení
4. března
9 - 17 h
Zoom

UX design v návrhu webu (workshop - Zoom)

User experience
4 990 Kč
3 992 Kč
Volná místa
Sleva 20 %
Prezenční školení
15. března
9 - 16 h
Praha

Školení SEO

SEO
3 990 Kč
3 192 Kč
Volná místa