Google Analytics 4 pro marketéry
Záznam obsahuje rozdílové školení pro uživatele, kteří prakticky využívají předchozí verzi GA a chtějí se co nejrychleji zorientovat v GA4. Budete vědět, kde najít nejčastější pohledy, které marketéři využívají v předchozí verzi GA. Představíme praktické části GA4 a jak nové možnosti začlenit do vlastních pracovních postupů.
Co se na školení naučíte
Ať už jste tvůrce reklamních kampaní, specialista na sociální sítě, odborník na SEO, tvůrce obsahu, marketingový manažer, správce e-shopu či šéf firmy, toto školení je přesně pro vás. Žádná přehnaně technická a analytická nalévárna, ale co nejrychlejší uživatelská orientace v novém Google Analytics 4.
- Naučíte se pohybovat v GA4 tak, aby vám data dávala smysl.
- Budete vědět, jak srovnávat data z předchozích verzí GA s GA4 a proč nejsou stejná.
- Zjistíte, kde jsou vaše oblíbené reporty z předchozích verzí GA a jak si je nastavit znovu.
- Osvojíte si nové funkce, které GA4 přináší.
- Uvidíte, jak snadno propojit GA4 a Looker Studio.
Ve 3,5 hodinovém záznamu proniknete do GA4 a ušetříte si zdlouhavé hledání vašich oblíbených reportů.
Toužíte raději po pořádné analytické nalévárně pro budoucí webové analytiky? Zkuste školení analytické a technické školení GA4 nebo rovnou školení GA4 a BigQuery!
Podrobná osnova školení
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: uživatele, kteří řeší obecnou analytiku na manažerské úrovni a chtějí mít celkový přehled o dění na webu a v eshopu.
Pro všechny, kteří již mají s GA předchozí zkušenost a chtějí se zorientovat v GA4. Nezabíháme příliš do technických nastavení a zaměřujeme se na vytěžení reportů na maximum, zejména pro marketingové a byznysové rozhodování.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →