Google Analytics 4 pro marketéry

Záznam obsahuje rozdílové školení pro uživatele, kteří prakticky využívají předchozí verzi GA a chtějí se co nejrychleji zorientovat v GA4. Budete vědět, kde najít nejčastější pohledy, které marketéři využívají v předchozí verzi GA. Představíme praktické části GA4 a jak nové možnosti začlenit do vlastních pracovních postupů. 

Jakub Straka Kormidelník v Dobrákampaň.cz

Ceny

Cena samostatného kurzu
2 890 Kč
3 497 Kč s DPH

Jako součást předplatného
2 499 Kč / měsíc
3 024 Kč s DPH

Jste členem APEK?

Každý člen APEK má zdarma nárok na 5 vzdělávacích programů ročně. Po jejich vyčerpání máte 20% slevu.

Ověřit členství
APEK

Vzdělávání pro e-commerce je připraveno ve spolupráci s APEK

Ať už jste tvůrce reklamních kampaní, specialista na sociální sítě, odborník na SEO, tvůrce obsahu, marketingový manažer, správce e-shopu či šéf firmy, toto školení je přesně pro vás. Žádná přehnaně technická a analytická nalévárna, ale co nejrychlejší uživatelská orientace v novém Google Analytics 4

  • Naučíte se pohybovat v GA4 tak, aby vám data dávala smysl.
  • Budete vědět, jak srovnávat data z předchozích verzí GA s GA4 a proč nejsou stejná.
  • Zjistíte, kde jsou vaše oblíbené reporty z předchozích verzí GA a jak si je nastavit znovu.
  • Osvojíte si nové funkce, které GA4 přináší.
  • Uvidíte, jak snadno propojit GA4 a Looker Studio.

Ve 3,5 hodinovém záznamu proniknete do GA4 a ušetříte si zdlouhavé hledání vašich oblíbených reportů.

Toužíte raději po pořádné analytické nalévárně pro budoucí webové analytiky? Zkuste školení analytické a technické školení GA4 nebo rovnou školení GA4 a BigQuery!

Prohlédněte si 1 ukázkovou lekci zdarma!

Označené lekce si můžete prohlédnout zcela zdarma! V následujícím kroku pro váš e-mail vytvoříme účet a za pár minut můžete studovat!

Prohlédnout lekce zdarma →
Google Analytics 4 pro marketéry
  • 1 - Úvod Zdarma
  • 2 - Vzorová data
  • 3 - Nástup GA4
  • 4 - Implementace a migrace GA4
  • 5 - Základní pohyb v rozhraní
  • 6 - Události
  • 7 - Konverzní trasy
  • 8 - Vlastní reporty
  • 9 - Nejčastější dotazy z praxe

  

Doporučujeme zejména pro: uživatele, kteří řeší obecnou analytiku na manažerské úrovni a chtějí mít celkový přehled o dění na webu a v eshopu.

Pro všechny, kteří již mají s GA předchozí zkušenost a chtějí se zorientovat v GA4. Nezabíháme příliš do technických nastavení a zaměřujeme se na vytěžení reportů na maximum, zejména pro marketingové a byznysové rozhodování.

O lektorovi

Jakub Straka

Kormidelník v Dobrákampaň.cz

Jakub se věnuje analytice a marketingu přes 10 let, včetně dvou let v irské centrále Google, kde se zabýval i školením Google Analytics pro české agentury. Aktuálně vede tým analytiků a PPC specialistů v agentuře Dobrákampaň.cz a stará se, aby všechna data dávala klientům na konci dne smysl.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
4 850 Kč
bez DPH
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
4 850 Kč
bez DPH
Online školení
20. října
9 - 16 h
Zoom

GA4 a BigQuery (Zoom)

Webová analytika
4 990 Kč
bez DPH
Volná místa