Google Analytics 4 pro marketéry
Záznam obsahuje rozdílové školení pro uživatele, kteří prakticky využívají předchozí verzi GA a chtějí se co nejrychleji zorientovat v GA4. Budete vědět, kde najít nejčastější pohledy, které marketéři využívají v předchozí verzi GA. Představíme praktické části GA4 a jak nové možnosti začlenit do vlastních pracovních postupů.
1 ukázkovou lekci zdarma!
Co se na školení naučíte
Ať už jste tvůrce reklamních kampaní, specialista na sociální sítě, odborník na SEO, tvůrce obsahu, marketingový manažer, správce e-shopu či šéf firmy, toto školení je přesně pro vás. Žádná přehnaně technická a analytická nalévárna, ale co nejrychlejší uživatelská orientace v novém Google Analytics 4.
- Naučíte se pohybovat v GA4 tak, aby vám data dávala smysl.
- Budete vědět, jak srovnávat data z předchozích verzí GA s GA4 a proč nejsou stejná.
- Zjistíte, kde jsou vaše oblíbené reporty z předchozích verzí GA a jak si je nastavit znovu.
- Osvojíte si nové funkce, které GA4 přináší.
- Uvidíte, jak snadno propojit GA4 a Looker Studio.
Ve 3,5 hodinovém záznamu proniknete do GA4 a ušetříte si zdlouhavé hledání vašich oblíbených reportů.
Toužíte raději po pořádné analytické nalévárně pro budoucí webové analytiky? Zkuste školení analytické a technické školení GA4 nebo rovnou školení GA4 a BigQuery!
Podrobná osnova školení
Prohlédněte si 1 ukázkovou lekci zdarma!
Označené lekce si můžete prohlédnout zcela zdarma! V následujícím kroku pro váš e-mail vytvoříme účet a za pár minut můžete studovat!
Prohlédnout lekce zdarma →Google Analytics 4 pro marketéry
- 1 - Úvod Zdarma
- 2 - Vzorová data
- 3 - Nástup GA4
- 4 - Implementace a migrace GA4
- 5 - Základní pohyb v rozhraní
- 6 - Události
- 7 - Konverzní trasy
- 8 - Vlastní reporty
- 9 - Nejčastější dotazy z praxe
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: uživatele, kteří řeší obecnou analytiku na manažerské úrovni a chtějí mít celkový přehled o dění na webu a v eshopu.
Pro všechny, kteří již mají s GA předchozí zkušenost a chtějí se zorientovat v GA4. Nezabíháme příliš do technických nastavení a zaměřujeme se na vytěžení reportů na maximum, zejména pro marketingové a byznysové rozhodování.
O lektorovi

Jakub Straka
Kormidelník v Dobrákampaň.czJakub se věnuje analytice a marketingu přes 10 let, včetně dvou let v irské centrále Google, kde se zabýval i školením Google Analytics pro české agentury. Aktuálně vede tým analytiků a PPC specialistů v agentuře Dobrákampaň.cz a stará se, aby všechna data dávala klientům na konci dne smysl.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →