Školení: Kreativa v digitálních kampaních
Jak připravit podklady pro online kampaně? Co funguje a čemu se vyvarovat? Dám vám nejen svoje zkušenosti, ale i způsob přemýšlení, které vám pomůže pracovat se statickou i video kreativou efektivně.
Co se na školení naučíte
Školení nyní probíhá online: Kreativa v digitálních kampaních (Zoom).
- Základní principy práce s digitální kreativou pro všechny, kteří nechtějí dělat obrázky naslepo, ale chtějí se poučit z toho, co funguje.
- Připravit správné zadání pro kreativní tým/agenturu a zároveň framework pro kontrolu výstupů.
Objektivní evaluace a příprava kreativy pro ty nejstandardnější pozice, které se objevují v každé online kampani ať už pro performance nebo brand.
Podrobná osnova školení
Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.
- Jak uživatelé konzumují online obsah a jak to ovlivňuje design kreativy.
- Jak vytvářet video pro specifické účely a platformy.
- Jaký je rozdíl mezi statickou a rich-media kreativou v bannerové pozici a zlaté standardy pro jejich adaptaci vůči specifickému cíli.
- Jak to celé plánovat - jak strategické plánování ovlivní typ kreativy a její storytelling (= jak efektivně naplánovat kampaň, která obsahuje jak video, tak banner a různé cíle).
- Jak dokážu měřit efektivitu kampaní a optimalizovat kreativu.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: kreativce - pochopí jak uživatelé konzumují kreativu a můžou tak dostat do svých adaptací nejenom subjektivní pocit, ale racionální argumenty proč na specifické pozice vytvářet specifickou kreativu; markeťáky - ať ví, jak mají udělat zadání a checklist co
Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- Studijní materiály
- Certifikát absolventa školení
- Online konzultace s lektorem
- Garance vrácení peněz v případě nespokojenosti
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →