Školení: Kreativa v digitálních kampaních

Jak připravit podklady pro online kampaně? Co funguje a čemu se vyvarovat? Dám vám nejen svoje zkušenosti, ale i způsob přemýšlení, které vám pomůže pracovat se statickou i video kreativou efektivně.

Eduard Krečmar Digital Strategy consultant
Školení: Kreativa v digitálních kampaních

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 16 h
Počet účastníků: 15
Volná místa
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 16 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

4 490 Kč
5 433 Kč s DPH

  • Základní principy práce s digitální kreativou pro všechny, kteří nechtějí dělat obrázky naslepo, ale chtějí se poučit z toho, co funguje.
  • Připravit správné zadání pro kreativní tým/agenturu a zároveň framework pro kontrolu výstupů.

Objektivní evaluace a příprava kreativy pro ty nejstandardnější pozice, které se objevují v každé online kampani ať už pro performance nebo brand.

  • Jak uživatelé konzumují online obsah a jak to ovlivňuje design kreativy.  
  • Jak vytvářet video pro specifické účely a platformy.
  • Jaký je rozdíl mezi statickou a rich-media kreativou v bannerové pozici a zlaté standardy pro jejich adaptaci vůči specifickému cíli.
  • Jak to celé plánovat - jak strategické plánování ovlivní typ kreativy a její storytelling (= jak efektivně naplánovat kampaň, která obsahuje jak video, tak banner a různé cíle).
  • Jak dokážu měřit efektivitu kampaní a optimalizovat kreativu.  

Doporučujeme zejména pro: kreativce - pochopí jak uživatelé konzumují kreativu a můžou tak dostat do svých adaptací nejenom subjektivní pocit, ale racionální argumenty proč na specifické pozice vytvářet specifickou kreativu; markeťáky - ať ví, jak mají udělat zadání a checklist co

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Eduard Krečmar

Digital Strategy consultant

Eda prošel agenturou, která vytvářela desítky aplikací pro sociální média měsíčně. Rád šťourá do střev všech platforem a hledá reálný přínos, který mohou klienti v tomto prostředí získat. Pracoval na sociální strategii pro firmy jako Red Bull, Tesco, Jägermeister, Nestlé, L’Oréal a další. Aktuálně tvoří obsahové a mediální strategie. 


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Již za 11 dní
9. a 10. června
9 - 12 h
Online

Online školení PPC reklamy I

Online reklama
3 990 Kč
Volná místa
23. a 24. června
9 - 12 h
Online

Online školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa
24. září
10 - 18 h
Praha