Školení: Obsahová strategie pro web

Obsah je důvod, proč lidé na web chodí. Aby uživatele zaujal a fungoval, musíte trefit témata, formu, navigaci a spoustu dalších věcí. Musíte mít obsahovou strategii.

Jan Ambrož
Školení: Obsahová strategie pro web

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 18 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

  • Jaký obsah prodává, zvyšuje návštěvnost a zájem uživatelů
  • Jak obsah navrhnout podle potřeb uživatelů a vašich cílů
  • Jak navrhnout informační architekturu, strukturu a navigaci webu
  • Jaké jsou možnosti, trendy a nástroje pro různé formáty
  • Jak obsah webu otestovat, měřit a vyhodnocovat
  • Jak se starat o obsah a co by měl umět redakční systém (CMS)?
  • Jak na dynamický obsah a personalizaci obsahu?

Základy, které musíte vědět:

  • Různé typy webů, různé formáty a jak se v tom vyznat – portály, firemní prezentace, e-shopy, landing pages…
  • Co všechno obsah ovlivňuje a proč – návštěvnost, konverze, zaujetí uživatele atd.
  • Jakých týmů se týká firemní web a jak získat jejich požadavky – produkt, marketing, IT, PR, HR, Podpora…
  • Ideální proces pro redesign a obsahovou strategii
  • Role pro obsah při webdesignu – informační architekt, copywriter, editor atd.

Návrh obsahu podle potřeb uživatelů a cílů organizace:

  • Jak definovat cíle a metriky (KPI)
  • Metody uživatelského výzkumu
  • Analýza klíčových slov (SEO)
  • Informační architektura, typické struktury, možnosti navigace a menu
  • Metody, které pomáhají: Use case, User tasks/goals, User journey, Persony
  • Nástroje pro vizualizaci informační architektury

Tvorba obsahu:

  • Checklisty pro návrh nejčastějších stránek a obrazovek: Homepage, Rozcestníky, Produktová stránka, Prodejní proces (Košík), About us (O nás), Články… 
  • Checklisty pro návrh nejčastějších forem obsahu: Texty, Obrázky, Videa…
  • Možnosti a trendy, příklady z ČR i zahraničí, propojení webu s dalšími médii

Správa, testování, měření a optimalizace obsahu:

  • Content governance
  • Redakční systém (CMS) – požadavky a možnosti, open source vs. řešení na míru
  • Časté chyby a jak udržet obsah čerstvý
  • Metody a nástroje pro ověření úspěšnosti před návrhem obsahu i po něm
  • Dynamický a personalizovaný obsah

Doporučujeme zejména pro: manažery, tvůrce, editory a správce webů a obsahu, pracovníky v marketingu, UX designery. Dotýká se firemních webů, e-shopů, ale i médií a aplikací.

Nezáleží, jestli už nový web máte, plánujete, chystáte redesign nebo prostě chcete zvýšit úspěšnost toho stávajícího.

Účastníkům se budou hodit základy digitálního marketingu, SEO a web copywritingu.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci
  • občerstvení po celý den,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Jan Ambrož

Honza se zabývá copywritingem a tvorbou efektivního internetového obsahu. Má letité zkušenosti s publikací článků na internetu a přípravou textů pro firemní weby. Zabývá se také návrhem a vedením internetových projektů. Podniká v oblasti regionálních online médií.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Již za 4 dny
26. září
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa
Již za 11 dní
3. říjen
10 - 17 h
Praha
23. říjen
10 - 18 h
Praha

Školení SEO

SEO
3 990 Kč
Volná místa