Školení: PPC reklamy I

Správná struktura kampaní, vhodná klíčová slova a dobře napsané inzeráty tvoří základy kvalitní PPC kampaně. Vyhněte se začátečnickým chybám!

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

Pojďte studovat ihned díky vzdělávacímu programu Reklama ve vyhledávání.

  • Principy fungování PPC reklamy.
  • Formy PPC reklam aneb PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Jak správně strukturovat účet do kampaní a sestav.
  • Jak vytvořit efektivní inzerát.
  • Jak si zjednodušit správu PPC s šikovnými nástroji.
  • Specifika systémů AdWords a Sklik.
  • Základy optimalizace PPC reklam.

 

Už všechno toto znáte? Zkuste Školení PPC reklamy II – pro pokročilé!

  • Základy fungování PPC – dozvíte se, na jaké bázi fungují PPC systémy a jaké jsou možnosti platby za reklamu.
  • Kde se reklama zobrazuje – zjistíte, kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
  • Základní práce s PPC systémy – ukážeme si, jak pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC), neboli s Google AdWords od Google a Sklik od Seznam.cz. Naučíte se samostatně založit účet Google AdWords.
  • Strukturování kampaně – osvojíte si strukturu účtu AdWords a Skliku a naučíte se správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
  • Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat správná klíčová slova.
  • Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé inzeráty. Takové, které nejenže osloví Vašeho zákazníka, ale navíc Vás budou díky jejich efektivitě stát co nejméně.
  • Zefektivnění práce - seznámíte se s užitečnými nástroji, včetně několika nástrojů pro návrh klíčových slov.
  • Optimalizace reklam - naučíme Vás základním osvědčeným metodám optimalizace PPC reklam.
  • Základy obsahové sítě – ukážeme si další možnosti inzerce v systémech AdWords a Sklik, základní nastavení obsahových sítí, možnosti jejich cílení a specifika v jednotlivých systémech.
  • Dotazy a diskuse – máte-li již vlastní kampaně, můžeme se společně podívat na jejich nedostatky a navrhnout řešení.

Doporučujeme zejména pro: začínající PPC správce, majitele e-shopů, správce stránek, marketingové pracovníky.

Na školení PPC reklamy I se postupuje od úplných základů a nejsou k němu tedy potřeba žádné předchozí znalosti.

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci a občertvení během školení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
  • voucher na 1000 Kč do Google AdWords, pokud účastník školení sám vloží 250 Kč a využíje voucher pro účet starý maximálně 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
3 990 Kč
bez DPH