Online školení: PPC reklamy I

Správná struktura kampaní, vhodná klíčová slova a dobře napsané inzeráty tvoří základy kvalitní PPC kampaně. Vyhněte se začátečnickým chybám!

Honza Křelina Senior PPC Specialist

Termíny

Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 15
Online

15. února

Online
Online školení přes ZOOM
9 - 16 h
Počet účastníků: 10
Online

Cena

3 490 Kč
4 223 Kč s DPH

  • Principy fungování PPC reklamy
  • Formy PPC reklam aneb PPC nejsou jen ve vyhledávačích
  • Jak správně strukturovat účet do kampaní a sestav
  • Jak vytvořit efektivní inzerát
  • Jak si zjednodušit správu PPC s šikovnými nástroji
  • Základy optimalizace PPC reklam

Už všechno toto znáte? Zkuste Školení PPC reklamy II – pro pokročilé!

Časový rozsah školení je 6 vyučovacích hodin ve dvou blocích: 9-12 a 13-16 hodin.  

  • Základy fungování PPC – dozvíte se, na jaké bázi fungují PPC systémy a jaké jsou možnosti platby za reklamu.
  • Kde se reklama zobrazuje – zjistíte, kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
  • Základní práce s PPC systémy – ukážeme si, jak pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC)
  • Strukturování kampaně – naučíte se správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
  • Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat správná klíčová slova.
  • Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé inzeráty. Takové, které nejenže osloví Vašeho zákazníka, ale navíc Vás budou díky jejich efektivitě stát co nejméně.
  • Zefektivnění práce - seznámíte se s užitečnými nástroji, včetně několika nástrojů pro návrh klíčových slov.
  • Optimalizace reklam - naučíme Vás základním osvědčeným metodám optimalizace PPC reklam.
  • Základy obsahové sítě – základní nastavení obsahových sítí, možnosti jejich cílení a specifika v jednotlivých systémech.
  • Dotazy a diskuse – máte-li již vlastní kampaně, můžeme se společně podívat na jejich nedostatky a navrhnout řešení.

Doporučujeme zejména pro: začínající PPC správce, majitele e-shopů, správce stránek, marketingové pracovníky.

Na školení PPC reklamy I se postupuje od úplných základů a nejsou k němu tedy potřeba žádné předchozí znalosti.

O lektorovi

Honza Křelina

Senior PPC Specialist

Honza se v digitální agentuře Sherpas stará o PPC kampaně významných klientů a to převážně o e-shopy. Je držitelem certifikace od společnosti Google a také disponuje certifikátem pro systém Adform.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


20. ledna
9 - 16 h
Online
25. února
9 - 17 h
Praha

Workshop: Copywriting

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa
30. března
9 - 17 h
Praha

Školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa