Školení PPC reklamy I

Správná struktura kampaní, vhodná klíčová slova a dobře napsané inzeráty tvoří základy kvalitní PPC kampaně. Vyhněte se začátečnickým chybám!

Kateřina Neugebauerová
Školení PPC reklamy I

Termíny

Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 18 h
Počet účastníků: 15
Volná místa
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská
Zobrazit na mapě
Školicí místnost Hradčanská
10 - 18 h
Počet účastníků: 15
Volná místa

Cena

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

  • Principy fungování PPC reklamy
  • Formy PPC reklam aneb PPC nejsou jen ve vyhledávačích
  • Jak správně strukturovat účet do kampaní a sestav
  • Jak vytvořit efektivní inzerát
  • Jak si zjednodušit správu PPC s šikovnými nástroji
  • Specifika systémů AdWords a Sklik
  • Základy optimalizace PPC reklam

Už všechno toto znáte? Zkuste Školení PPC reklamy II – pro pokročilé!

  • Základy fungování PPC – dozvíte se, na jaké bázi fungují PPC systémy a jaké jsou možnosti platby za reklamu.
  • Kde se reklama zobrazuje – zjistíte, kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
  • Základní práce s PPC systémy – ukážeme si, jak pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC), neboli s Google AdWords od Google a Sklik od Seznam.cz. Naučíte se samostatně založit účet Google AdWords.
  • Strukturování kampaně – osvojíte si strukturu účtu AdWords a Skliku a naučíte se správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
  • Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat správná klíčová slova.
  • Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé inzeráty. Takové, které nejenže osloví Vašeho zákazníka, ale navíc Vás budou díky jejich efektivitě stát co nejméně.
  • Zefektivnění práce - seznámíte se s užitečnými nástroji, včetně několika nástrojů pro návrh klíčových slov.
  • Optimalizace reklam - naučíme Vás základním osvědčeným metodám optimalizace PPC reklam.
  • Základy obsahové sítě – ukážeme si další možnosti inzerce v systémech AdWords a Sklik, základní nastavení obsahových sítí, možnosti jejich cílení a specifika v jednotlivých systémech.
  • Dotazy a diskuse – máte-li již vlastní kampaně, můžeme se společně podívat na jejich nedostatky a navrhnout řešení.

Doporučujeme zejména pro: začínající PPC správce, majitele e-shopů, správce stránek, marketingové pracovníky.

Na školení PPC reklamy I se postupuje od úplných základů a nejsou k němu tedy potřeba žádné předchozí znalosti.

 

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci a občertvení během školení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
  • voucher na 1000 Kč do Google AdWords, pokud účastník školení sám vloží 250 Kč a využíje voucher pro účet starý maximálně 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

O lektorovi

Kateřina Neugebauerová

Kateřina je držitelkou certifikace Google AdWords. V Dobrém webu se stará o reklamní kampaně středně velkých klientů, zejména e-shopů. 


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Již za 4 dny
21. srpen
10 - 18 h
Praha

Workshop: Copywriting

Obsahový marketing
4 990 Kč
Volná místa
12. září
10 - 18 h
Praha

Školení Google Analytics I

Webová analytika
3 990 Kč
Volná místa
23. říjen
10 - 18 h
Praha

Školení SEO

SEO
3 990 Kč
Volná místa