Školení: Webová analytika pro redesign webu

Až za vámi přijde šéf měsíc po spuštění nového webu, budete schopni mu říci, jak se redesign povedl?

Školení: Webová analytika pro redesign webu

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 950 Kč
4 780 Kč s DPH

Na školení se vyzbrojíte správnými metodami, jak analyzovat současnou výkonnost webu a poznat, jaké jsou jeho slabé a silné stránky. 

  • Budete vědět, které stránky si musíte opečovávat stůj co stůj, protože pro vás mají zásadní obchodní hodnotu, a které stránky můžete směle z redesignovaného webu vymazat.
  • Prakticky si vyzkoušíte práci s konkrétními přehledy a segmenty návštěvníků, které vám pomohou s analýzou návštěvnosti.
  • Budeme diskutovat různé možnosti spouštění nového webu a zaměříme se také na A|B testování.
  • Naučíte se, jak od počátku podchytit správné měření nového webu.
  • Odnesete si sadu doporučených reportů, segmentů, dashboardů a vlastních upozornění, které budete při redesignu potřebovat.

Neorientujete se v základních ukazatelích Google Analytics a jsou pro vás vlastní reporty španělská vesnice? Zkuste školení Google Analytics.

Chystáte se na redesign? Zvažte účast i na školení SEO pro redesign webu, školení Řízení redesignu webu nebo školení Jak redesignem nenaštvat uživatele. Již při objednání dvou školení, získáte zvýhodněnou cenu.

Metody optimalizace a spouštění webu

  • Iterativní přístup, A/B testování

  • Revoluční změny webu

  • Potřeba přizpůsobení webu mobilním zařízením

  • Experimenty v Google Analytics - praktický příklad

Využití webové analytiky pro analýzu návštěvnosti

  • Jak v Google Analytics zjistit, co na webu funguje dobře

  • Důležitost vstupních stránek pro různé skupiny návštěvníků

  • Srovnávací metody v analýze

Prioritizace obsahu webu

  • Různé pohledy na důležitost stránek

  • Podchycení obchodně důležitých stránek

Dopad na webdesign

  • Dynamika přístupu z mobilů

  • Rozlišení vs. viewport

  • Je potřeba řešit návštěvníky se staršími verzemi Internet Exploreru?

  • Které stránky jsou pomalé?

Měření po spuštění webu

  • Jak podchytit měření ještě před spuštěním

  • Kontrola správného fungování měřicích kódů

  • Hlídání chybových stránek

  • Nastavení vlastních upozornění pro hlídání nebezpečných výkyvů

  • Dashboardy pro manažerský pohled na vývoj nové verze webu

  • Vyhodnocení úspěšnosti redesignu

Doporučujeme zejména pro: majitele a provozovatele webů, tvůrce a návrháře webů, marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web.

Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics pro začátečníky:

  • Znát kategorie zdrojů návštěvnosti v Google Analytics.
  • Umět použít segmenty a vlastní přehledy.


Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →