Využijte sociální sítě k získání nových zákazníků (Vzdělávací program)

Chcete pochopit princip sociálních sítí? A způsob, jak na nich uspět? Tento kurz z vás neudělá odborníky na nastavení reklamy, ale reálně díky němu pochopíte, co musíte dělat, abyste na sociálních sítích našli nové zákazníky.

Martin Přinosil Marketingový stratég
Využijte sociální sítě k získání nových zákazníků (Vzdělávací program)
APEK

Vzdělávání pro e-commerce je připraveno ve spolupráci s APEK

Termíny

Jedná se o e-learning, ihned po zaplacení dostanete přístup a můžete začít studovat.

Cena

4 850 Kč
5 869 Kč s DPH

Pro členy  APEK

Zdarma 

 

Tento vzdělávací program se skládá z teorie a také workshopů!

Projdeme postupně tři teoretické části, kde se pokusím o svižné marketingové přednášky. A to, co se naučíte, si potom hned vyzkoušíte ve workshopové části, kde vás čeká 12 cvičení, která si můžete projít sami, nebo je použít do svých marketingových workshopů pro kolegy nebo klienty. 

1) Jaké sociální sítě jsou relevantní pro vaše zákazníky?

Pochopení, jak sociální sítě fungují a jaký typ lidí na nich najdete. Ale taky pochopení toho, jak fungují reklamní platformy napojené na sociální sítě. Třetím, nejdůležitějším klíčem k úspěchu na sociálních sítích, který se naučíte, je pochopit jak se na sociálních sítích chovat (nejen) k zákazníkům. Projdeme největší sociální sítě:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok

 

2) Jak na sociálních sítích získat nové zákazníky?

V této části našeho kurzu si řekneme vše o tom, jak můžete dlouhodobě získávat přes sociální sítě zákazníky. Podíváme se na hlavních pět směrů akvizice nových zákazníků. Kampaně - kde jsou sociální sítě na začátku nákupního trychtýře. Pozitivní reference, které potenciálním zákazníkům pomáhají v rozhodnutí nakoupit u vás. Budování reputace pomocí sociálních sítí. A prohlubování loajality se zákazníky.

 

3) Budování komunity

Jak si rozpovídat fanoušky. To je často velká achillova pata profilů. Mají lajky, ale nemají komunikaci. Podíváme se více do detailu právě na ty součásti sociálních sítí, které pozitivně ovlivní náš ekonomický výsledek. Naučíte se jaký obsah musíte vytvářet, aby byl zajímavý pro ty správné lidi. Naučíte se, jak si snadno naklonit algoritmus sociálních sítí, který bývá často mysterizován. A pobavíme se taky o tom, proč je občas důležitější JAK něco řeknete, než CO přesně říkáte. 

 

4) Workshopy

Dvanáct cvičení, které si budete moct vypracovat sami a k dispozici budete mít samozřejmě i vyhodnocení a správné odpovědi. Ke stažení je k dispozici PDF pro zápis odpovědí a psaní poznámek.

 

Úvod
  • 0. Medailonek
  • 1. Intro
Jaké sociální sítě jsou relevantní pro vaše zákazníky?
  • 2. Úvod
  • 3. Facebook
  • 4. Facebook pro koncové uživatele
  • 5. Facebook pro společnosti
  • 6. Obsah na Facebook
  • 7. Algoritmus Facebooku
  • 8. Instagram
  • 9. Instagram pro koncové uživatele
  • 10. Instagram pro společnosti
  • 11. Obsah na Instagramu
  • 12. LinkedIn
  • 13. LinkedIn pro koncové uživatele
  • 14. LinkedIn pro společnosti
  • 15. Obsah na LinkedInu
  • 16. Reklama na LinkedInu
  • 18. Další sociální sítě
  • 17. Algoritmus LinkedInu
  • 19. TikTok
  • 20. Tinder
  • 21. Twitter
  • 22. Závěr
Jak na sociálních sítích získat nové zákazníky
  • 1. Úvod
  • 2. Sociální sítě jako začátek nákupu
  • 3. Nákupní funnel
  • 4. AIDA
  • 5. Co z toho vyplývá_
  • 6. Získáváme pozitivní reference a pracujeme s těmi negativními
  • 7. Jak získat pozitivní referenci_
  • 8. Jak řešit negativní referenci_
  • 9. Co z toho vyplývá_
  • 10. Sociální sítě jako výkladní skříň
  • 11. Začneme poctivou vstupní analýzou
  • 12. Analýza stávajícího stavu
  • 13. Analýza potenciálu sítí
  • 14. Obsahový plán
  • 15. Standard vizuální komunikace
  • 16. Komunikace se zákazníky
  • 17. Jak dosáhnout toho, aby se za vás zákazníci postavili na sociálních sítích_
  • 18. Konejte dobro
  • 19. Dělejte to chytře
  • 20. Závěr
Budování komunity
  • 1. Úvod
  • 2. Jak přivést fanoušky, pro které bude váš obsah relevantní_
  • 3. Vstupní analýza
  • 4. Průběžná optimalizace
  • 5. Boostování příspěvků
  • 6. Co z toho vyplývá_
  • 7. Jak dosáhnout toho, aby s námi fanoušci komunikovali_
  • 9. Soutěže
  • 8. Aktivační posty
  • 10. Označování přátel
  • 11. Upřímnost a otevřenost zpětné vazbě
  • 12. Co z toho vyplývá_
  • 13. Pravidlo 5 minut - jednoduchý způsob, jak si naklonit algoritmy
  • 14. 1. minuta
  • 15. 2. minuta
  • 16. 3. minuta
  • 17. 4. minuta
  • 18. 5. minuta
  • 19. Proč to funguje_
  • 20. Co z toho vyplývá_
  • 22. Témata s červenou vlajkou
  • 21. Krizová komunikace a tonalita
  • 23. Nikdy neříkej ne, když můžeš říct ano
  • 24. Upsell, upsell, upsell
  • 25. Nejdřív uhaste požár, až potom počítejte škody
  • 26. Neslibujte blbosti
  • 27. Ego nechte za dveřmi
  • 28. Follow-up co nikoho nezajímá
  • 29. Tonalita v každodenní komunikaci
  • 30. Definování tonality
  • 31. Aplikování tonality
  • 32. Závěr
Workshop vyhodnocení 1. - Organický dosah
  • Zadání
  • Vyhodnocení
Workshop vyhodnocení 2. - Reklama na sociálních sítích
  • Zadání
  • Vyhodnocení
Workshop vyhodnocení 3. - Budování komunity
  • Zadání
  • Vyhodnocení - 1. část
  • Vyhodnocení - 2. část

Doporučujeme zejména pro: junior social media managery, podnikatele.

Toto školení nevyžaduje předchozí zkušenost se sociálními sítěmi.

O lektorovi

Martin Přinosil

Marketingový stratég

Martin se už několik let věnuje vytváření marketingových strategií. Díky spolupráci s předními českými agenturami měl možnost nahlédnout pod pokličku vzniku marketingových strategií pro velké i malé klienty. Vytváření strategií nevnímá jako talent, ale dovednost, která se dá naučit. Na škoklení vám předá reálné know-how, které budete moct ihned použít. 


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Online školení
15. února
9 - 13 h
Zoom