Školení: Google Analytics pro pokročilé - Dobrý web

Školení Google Analytics II - pro pokročilé

Google Analytics se neustále rozvíjí. Naučte se používat nové a pokročilé funkce tohoto nástroje. Poznejte tak lépe své návštěvníky a buďte úspěšnější při vyhodnocování reklamních kampaní!

Zdeněk Hejnák (školení)
Senior Web Analyst

Zdeněk zaštiťuje v Dobrém webu webovou analytiku. Čerpá především ze zkušeností s e-shopy a z rozsáhlých online kampaní korporátních klientů. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification.

pavel-2prez-ga-2materialy-4garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

Používáte již Google Analytics delší dobu, ale nestíháte vstřebávat nové funkce, které se v nástroji objevily? 

  • Dozvíte se, které z nových funkcí v Google Analytics vám budou užitečné.
  • Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
  • Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
  • Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
  • Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.

Vše si prakticky vyzkoušíte na reálných příkladech.

Potřebujete základy? Zkuste Školení Google Analytics I!

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Cesty s více kanály

  • Co jsou přehledy MultiChannel Funnels a k čemu jsou přínosné.
  • Zjistíte, jak různé marketingové kanály napomáhají ke konverzím.
  • Jak tuto funkci využít, jak s ní pracovat.

Správná data správným lidem

  • Reportování klíčových ukazatelů na dashboardu.
  • Nastavte uživatelům pro ně relevantní informace.
  • Způsoby tvorby vlastních přehledů.
  • Praktické ukázky užitečných přehledů.
  • Jak data rychle a automaticky nahrávat do Excelu.

Analytické postupy

  • Srovnávání výkonu přirozeného vyhledávání v Google a Seznamu
  • Využívání kontingenčních tabulek a funkce Plot Rows.
  • Pokročilé vyhledávání v tabulkách dat.

Používání segmentace

  • Rychlejší nastavení segmentů.
  • Často užívané segmenty.
  • Jak pracovat se segmenty skutečných zákazníků.
  • Segmentování uživatelů napříč více návštěvami.
  • Tipy, jak se v segmentech neztratit.
  • Segmentování mobilní návštěvnosti.

Vizualizace cesty návštěvníka

  • Nové možnosti sledování navigace uživatelů (Visitor Flow, Goal Flow, Event Flow).
  • Jak vyčíst z krásných grafů akceschopné poznatky.

Měření interakcí návštěvníků

  • Možnosti využívání Sledování událostí (Event Tracking).
  • Praktické ukázky měření na stránkách Dobrého webu.
  • Nastavení Událostí jako cílů.
  • Využití přehledů v reálném čase.

Universal Analytics a další rozvoj měření

  • Nové možnosti měření uživatelů napříč více zařízeními.
  • Dopady změn v metodice práce s cookies.
  • Zapojení informací o vašich zákaznících.
  • Jaká data je možné nově měřit a k čemu jsou užitečná.
  • Nahrávání nákladů kampaní pro lepší vyhodnocování.
  • Využití remarketingu pomocí Google Analytics.

Google Tag Manager

  • Využití nástroje z pohledu marketingu.
  • Jak zjednodušit nasazování měřicích kódů.
  • Jak si udržovat pořádek v různých měřicích kódech.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, správce PPC, webdesignéry.

Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics I, zejména by měl: 

  • Vědět o cílích svého webu a jejich měření v Google Analytics. 
  • Vědět, co znamenají a jak se používají pokročilé segmenty. 
  • Používat značení kampaní pomocí UTM parametrů.
  • Google Analytics používám mnoho let, ale přesto mně školení výrazně pomohlo. Největší přínos pro mne mělo vysvětlení modelů atribuce a různých možností API rozhraní.

    Tomáš Pětivoký KalorickéTabulky.cz
  • Školení uteklo jako voda, klidně bych se ještě nějakou tu hodinku zdržel. Získaný přehled o nových funkcích v GA i jejich využití mi ušetří spoustu času v práci.

    Jan Nachtigal www.jannachtigal.cz
  • Kurz Google Analytics II. má výbornou úroveň a všechny pokročilé funkčnosti GA krásně ukazuje na praktických příkladech. Člověk si hned vše může vyzkoušet na svých datech. Školení mi velmi pomohlo si udělat přehled v analytice našeho webu. Analytika je pro nás velmi důležitá, a to přesto, že se pohybuje v ryze offline byznyse pěstování biomasy a japonských topolů.

    Tomáš Černíček JAPOL GROUP

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

1. 9. 2016, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení Google Analytics II - pro pokročilé
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení