Školení PPC reklamy I

Správná struktura kampaní, vhodná klíčová slova a dobře napsané inzeráty tvoří základy kvalitní PPC kampaně. Vyhněte se začátečnickým chybám!

Tomáš Turek (větší na školení)
PPC Specialist

Tomáš je držitelem certifikace pro reklamní systém Google AdWords. Má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO a copywritingu. V Dobrém webu pečuje především o PPC kampaně korporátních klientů. 

ucebna-skoleniTomas-Cert-ADW-1materialy-3garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Principy fungování PPC reklamy
  • Formy PPC reklam aneb PPC nejsou jen ve vyhledávačích
  • Jak správně strukturovat účet do kampaní a sestav
  • Jak vytvořit efektivní inzerát
  • Jak si zjednodušit správu PPC s šikovnými nástroji
  • Specifika systémů AdWords a Sklik
  • Základy optimalizace PPC reklam

Už všechno toto znáte? Zkuste Školení PPC reklamy II – pro pokročilé!

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Základy fungování PPC – dozvíte se, na jaké bázi fungují PPC systémy a jaké jsou možnosti platby za reklamu.
  • Kde se reklama zobrazuje – zjistíte kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
  • Základní práce s PPC systémy – ukážeme si, jak pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC), neboli s Google AdWords od Google a Sklik od Seznam.cz. Naučíte se samostatně založit účet Google AdWords.
  • Strukturování kampaně – osvojíte si strukturu účtu AdWords a Skliku a naučíte se správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
  • Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat správná klíčová slova.
  • Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé inzeráty. Takové, které nejenže osloví Vašeho zákazníka, ale navíc Vás budou díky jejich efektivitě stát co nejméně.
  • Zefektivnění práce - seznámíte se s užitečnými nástroji, včetně několika nástrojů pro návrh klíčových slov.
  • Optimalizace reklam - naučíme Vás základním osvědčeným metodám optimalizace PPC reklam.
  • Základy obsahové sítě – ukážeme si další možnosti inzerce v systémech AdWords a Sklik, základní nastavení obsahových sítí, možnosti jejich cílení a specifika v jednotlivých systémech.
  • Dotazy a diskuse – máte-li již vlastní kampaně, můžeme se společně podívat na jejich nedostatky a navrhnout řešení.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: začínající PPC správce, majitele e-shopů, správce stránek, marketingové pracovníky.

Na školení PPC reklamy I se postupuje od úplných základů a nejsou k němu tedy potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení předčilo moje očekávání. Dozvěděla jsem se vše potřebné k tomu, abych mohla začít s tvorbou PPC kampaní. Školení bylo precizně připravené a interakce s lektorem byla skvělá.

    Bc. Martina Klášterková Lupasoft s. r. o.
  • Se školením od Dobrého webu jsem byl velice spokojený. Absolvoval jsem již druhé školení a opět jsem se utvrdil, že Dobrý web odvádí skvělou práci. Školení bylo profesionálně připravené, srozumitelné a naučné!

    Tomáš Loukota Pro-krmivo.cz
  • Školení PPC reklamy I od Dobrého webu určitě doporučuji všem začínajícím internetovým marketérům, kromě srozumitelného seznámení se základními pojmy je možné si na praktických příkladech vyzkoušet i založení, nastavení a základní ovládání AdWords a Skliku. Lektor Tomáš Turek věci rozumí a je ochotný při zodpovídání dotazů. Pro základní orientaci v problematice PPC je toto školení ideální.

    Pavel Patera VEDE.cz

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • tištěné materiály a podklady,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci a občertvení během školení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
  • voucher na 1000 Kč do Google AdWords, pokud účastník školení sám vloží 250 Kč a využíje voucher pro účet starý maximálně 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

29. 9. 2015, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení PPC reklamy I
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Praktický seminář: Customer-centric content - designing, managing, measuring 5 950 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Právo vs. online marketing 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení