Školení PPC reklamy - Dobrý web

Školení PPC reklamy I

Správná struktura kampaní, vhodná klíčová slova a dobře napsané inzeráty tvoří základy kvalitní PPC kampaně. Vyhněte se začátečnickým chybám!

Kateřina Neugebaurová
PPC Specialist

Kateřina je držitelkou certifikace Google AdWords. V Dobrém webu se stará o reklamní kampaně středně velkých klientů, zejména e-shopů. 

materialy-3ucebna-skolenikaterina-neugebauerova-certifikacegarance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Principy fungování PPC reklamy
  • Formy PPC reklam aneb PPC nejsou jen ve vyhledávačích
  • Jak správně strukturovat účet do kampaní a sestav
  • Jak vytvořit efektivní inzerát
  • Jak si zjednodušit správu PPC s šikovnými nástroji
  • Specifika systémů AdWords a Sklik
  • Základy optimalizace PPC reklam

Už všechno toto znáte? Zkuste Školení PPC reklamy II – pro pokročilé!

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Základy fungování PPC – dozvíte se, na jaké bázi fungují PPC systémy a jaké jsou možnosti platby za reklamu.
  • Kde se reklama zobrazuje – zjistíte kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
  • Základní práce s PPC systémy – ukážeme si, jak pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC), neboli s Google AdWords od Google a Sklik od Seznam.cz. Naučíte se samostatně založit účet Google AdWords.
  • Strukturování kampaně – osvojíte si strukturu účtu AdWords a Skliku a naučíte se správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
  • Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat správná klíčová slova.
  • Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé inzeráty. Takové, které nejenže osloví Vašeho zákazníka, ale navíc Vás budou díky jejich efektivitě stát co nejméně.
  • Zefektivnění práce - seznámíte se s užitečnými nástroji, včetně několika nástrojů pro návrh klíčových slov.
  • Optimalizace reklam - naučíme Vás základním osvědčeným metodám optimalizace PPC reklam.
  • Základy obsahové sítě – ukážeme si další možnosti inzerce v systémech AdWords a Sklik, základní nastavení obsahových sítí, možnosti jejich cílení a specifika v jednotlivých systémech.
  • Dotazy a diskuse – máte-li již vlastní kampaně, můžeme se společně podívat na jejich nedostatky a navrhnout řešení.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: začínající PPC správce, majitele e-shopů, správce stránek, marketingové pracovníky.

Na školení PPC reklamy I se postupuje od úplných základů a nejsou k němu tedy potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení PPC reklamy I. splnilo moje očekávání. Jelikož jsem byla v této oblasti úplný začátečník, ocenila jsem vysvětlení základních pojmů a principů. Lektor vysvětloval vše, tak aby to pochopil i úplný začátečník a ochotně odpovídal na všechny dotazy. Na školení se mi líbilo, že bylo podpořeno kvalitními materiály a cvičeními, na kterých jsme si mohli vyzkoušet fungování PPC kampaní.

    Lenka Brychtová XART s.r.o.
  • Školení předčilo moje očekávání. Dozvěděla jsem se vše potřebné k tomu, abych mohla začít s tvorbou PPC kampaní. Školení bylo precizně připravené a interakce s lektorem byla skvělá.

    Bc. Martina Klášterková Lupasoft s. r. o.
  • Se školením od Dobrého webu jsem byl velice spokojený. Absolvoval jsem již druhé školení a opět jsem se utvrdil, že Dobrý web odvádí skvělou práci. Školení bylo profesionálně připravené, srozumitelné a naučné!

    Tomáš Loukota Pro-krmivo.cz

Ukázat další ohlasy

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci a občertvení během školení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
  • voucher na 1000 Kč do Google AdWords, pokud účastník školení sám vloží 250 Kč a využíje voucher pro účet starý maximálně 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

14. 9. 2016, Praha
10:00 - 18:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení PPC reklamy I
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení web copywritingu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Právo vs. online marketing 3 450 Kč
  • Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení