Školení: Řízení redesignu webu

Nestíhání termínů, nečekaný růst cen, hádky s dodavateli, špatně nastavené smlouvy. A vedle toho nový web, který obchodně nefunguje o nic lépe než ten původní. To je bohužel častý výsledek několikaměsíčního úsilí zvaného redesign webu. Naučíme vás, jak se všemu vyhnout.

Máte zájem o toto školení?

I když toto školení v nejbližší době neplánujeme vypsat veřejně, rádi vám ho připravíme na míru, s ohledem na specifické potřeby a zájmy vašeho týmu.

Cena celodenního školení na míru začíná na 30 000 Kč.

Kontaktujte mě, společně vymyslíme vhodnou formu pro vaše školení

Fotografie Petra Hejcmanová

Petra Hejcmanová
Koordinátorka vzdělávání

(+420) 775 854 238

  • Projektově řídit redesign či tvorbu nového firemního webu.
  • Uspořádat výběrové řízení.
  • Sestavit kvalitní smlouvu pro tvorbu i provoz webu, která vás bude chránit.
  • Vyhnout nečekaným posunutím termínu a nárůstu cen.
  • Poznat kvalitního dodavatele.
  • Nastavit správně komunikaci s dodavatelem

Chystáte se na redesign? Zvažte účast i na školení SEO pro redesign webu, školení Jak redesignem nenaštvat uživatele nebo školení Webová analytika pro redesign webu. Již při objednání dvou školení, získáte zvýhodněnou cenu.

Inicializace aneb proč nový web?

  • specifikace potřeb a důvodů proč nový web
  • stanovení cílů nového webu
  • stanovení zodpovědností a rozhodovacích kompetencí

Plánování a příprava výběrového řízení

  • vytvoření plánu projektu a nastavení reálných očekávání
  • návrh webu – jak nejlépe specifikovat své potřeby, tvorba wireframů a prototypu webu, SEO
  • co by měla obsahovat ideální poptávka, zadávací dokumentace
  • proces realizace výběrového řízení
  • hráči na trhu a pro koho se hodí
  • jak rozeznat spolehlivého dodavatele
  • technické řešení od jednoho dodavatele nebo jako složená zakázka (výhody a rizika) – grafika, programování, hosting, testování
  • CMS - co od něj požadovat, jak jej budete využívat

Smlouvy a SLA

  • co by měla obsahovat smlouva
  • nastavení SLARealizace
  • jaké složení týmu dodavatele požadovat a jak proti tomu složit interní tým
  • jak komunikovat – pravidelné schůzky, kontroly, reporty, dohled nad realizací
  • systém pro správu požadavků
  • průběh realizace
  • změny v projektu

Uzavření

  • ladění a testovací režim
  • plnění obsahem
  • předání díla
  • spuštění do provozu

Provoz webu

  • internetový marketing
  • změření výsledků a dopadů redesignu

Doporučujeme zejména pro: marketingové manažery a specialisty, projektové vedoucí a všechny, kteří řeší redesign či stavbu nového firemního webu.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →