Školení: Řízení redesignu webu (Redesign a stvaba nového webu) - Dobrý web

Školení: Řízení redesignu webu

Nestíhání termínů, nečekaný růst cen, hádky s dodavateli, špatně nastavené smlouvy. A vedle toho nový web, který obchodně nefunguje o nic lépe než ten původní. To je bohužel častý výsledek několikaměsíčního úsilí zvaného redesign webu. Naučíme vás, jak se všemu vyhnout.

Ján Makovič

Ján Makovič je jednatelem společnosti Golf Europe, s.r.o. Několik let působil jako marketingový ředitel společnosti IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o., které pomáhal vyrůst v oblasti online prodeje. Před tímto postem několik let vedl projektový tým ve společnosti MEDIAFACTORY na postu Projektového ředitele. Ve firmě stál u celé řady úspěšných projektů, mezi které patří Online Hypotéka Hypoteční banky, projekty pro O2, Vodafone, Ferrero, Opavia, Toyota nebo Honda. Své prezentace a školení opírá zejména o praktické zkušenosti s působením jak na straně dodavatele online řešení, tak i klienta, zadavatele.

Co se na školení naučíte

  • Projektově řídit redesign či tvorbu nového firemního webu.
  • Uspořádat výběrové řízení.
  • Sestavit kvalitní smlouvu pro tvorbu i provoz webu, která vás bude chránit.
  • Vyhnout nečekaným posunutím termínu a nárůstu cen.
  • Poznat kvalitního dodavatele.
  • Nastavit správně komunikaci s dodavatelem

Chystáte se na redesign? Zvažte účast i na školení SEO pro redesign webu, školení Jak redesignem nenaštvat uživatele nebo školení Webová analytika pro redesign webu. Již při objednání dvou školení, získáte zvýhodněnou cenu.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

Inicializace aneb proč nový web?

  • specifikace potřeb a důvodů proč nový web
  • stanovení cílů nového webu
  • stanovení zodpovědností a rozhodovacích kompetencí

Plánování a příprava výběrového řízení

  • vytvoření plánu projektu a nastavení reálných očekávání
  • návrh webu – jak nejlépe specifikovat své potřeby, tvorba wireframů a prototypu webu, SEO
  • co by měla obsahovat ideální poptávka, zadávací dokumentace
  • proces realizace výběrového řízení
  • hráči na trhu a pro koho se hodí
  • jak rozeznat spolehlivého dodavatele
  • technické řešení od jednoho dodavatele nebo jako složená zakázka (výhody a rizika) – grafika, programování, hosting, testování
  • CMS - co od něj požadovat, jak jej budete využívat

Smlouvy a SLA

  • co by měla obsahovat smlouva
  • nastavení SLARealizace
  • jaké složení týmu dodavatele požadovat a jak proti tomu složit interní tým
  • jak komunikovat – pravidelné schůzky, kontroly, reporty, dohled nad realizací
  • systém pro správu požadavků
  • průběh realizace
  • změny v projektu

Uzavření

  • ladění a testovací režim
  • plnění obsahem
  • předání díla
  • spuštění do provozu

Provoz webu

  • internetový marketing
  • změření výsledků a dopadů redesignu

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové manažery a specialisty, projektové vedoucí a všechny, kteří řeší redesign či stavbu nového firemního webu.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

  • Školení redesignu od Dobrého webu mi přineslo větší přehled o celém oboru, důležitou teorii, ale hlavně konkrétní rady z praxe, které jsem mohl ihned použít při mé práci.

    Jakub Provazník NETservis s.r.o.
  • Se školením jsem byla velice spokojena. Ocenila jsem především osobní přístup lektora a odpovědi na konkrétní dotazy, které v naší společnosti řešíme. Největší benefit spatřuji v tom, že lektor sám má obrovské zkušenosti s řízením redesignu webu jak ze strany objednatele, tak ze strany realizátora.

    Jitka Kocálová LINET spol. s r.o.

Cena 4 950 Kč 5 990 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení, 
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celý den, 
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Otevřený termín, Brno

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu