Školení: SEO pro redesign webu - Dobrý web

Školení: SEO pro redesign webu

Redesign doprovází nejzávažnější změny, které lze z pohledu SEO na webu udělat. Upozorníme vás na chyby, které mají za následek propad přirozené návštěvnosti, a zároveň ukážeme, jak se těchto chyb vyvarovat.

Tomáš
Head of SEO

Tomáš navrhuje úpravy webu, které povedou ke zvýšení relevantní návštěvnosti  z přirozených výsledků vyhledávání. Má rozsáhlé praktické zkušenosti s optimalizací menších ale i velkých webů. Přečtěte si rozhovor s lektorem a poznejte ho blíže.

tomas-1materialy-2tomas-2garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

Vyzbrojíme vás užitečnými informacemi, abyste redesignem webu "nezabili" SEO a nepřišli tak až o 2/3 zisku. Myslíte, že taková hrozba redesingu je přehnaná? Přečtěte si články Redesign může zabíjet SEO nebo How to avoid SEO disaster during a website redesign. Co se na školení naučíte?

  • Dozvíte se, jak nepřijít v důsledku redesignu o pozice a přirozenou návštěvnost.
  • Dozvíte se, jak nezahodit vaše dosavadní úsilí do linkbuildingu.
  • Naučíte se, jak nejlépe navrhnout strukturu nového webu s ohledem na návštěvníky z vyhledávačů.
  • Získáte seznam požadavků, které by měl váš systém pro správu obsahu (CMS) splňovat.

Potřebujte základy? Zkuste školení SEO. Chystáte se na redesign? Zvažte účast i na školení Webová analytika pro redesign webu, školení Řízení redesignu webu nebo školení Jak redesignem nenaštvat uživatele. Již při objednání dvou školení, získáte zvýhodněnou cenu.

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

U všech bodů je kladen důraz jak na specifika webů s rozsáhlejší strukturou (e-shopy, katalogy, weby cestovních kanceláří, atd.), tak i na weby s méně rozsáhlou strukturou (firemní weby, microsite, atd.).

  • Google Refine - užití pro analýzu klíčových slov
  • Analýza návštěvnosti současného webu
  • Návrh struktury a pojmenování nových stránek
  • Podklady pro přesměrování pro programátora
  • Aktualizace sitemap.xml v Google Webmaster Tool
  • Požadavky na CMS
  • Mikroformáty
  • Atributy rel="alternate" hreflang="x"
  • Diskuze nad vašimi otázkami

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: majitele a provozovatele webů, tvůrce a návrháře webů, marketingové pracovníky zodpovědné za firemní web

Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení SEO, zejména by měl:

  • Umět použít nástroj pro návrh klíčových slov v Sklik, Google Keyword Tool
  • Rozumět pojmu long-tail a rozdílu mezi pojmy stránka a web
  • Co jsou on-page faktory a kde je na webu nalezneme

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 2 950 Kč 3 570 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • tištěné materiály a podklady,
  • certifikát absolventa školení,
  • občerstvení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

Otevřený termín, Praha

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Otevřený termín, Brno

Termín bez konkrétního data konání. Můžete zaslat nezávaznou rezervaci. Po přihlášení dostatečného počtu zájemců Vás budeme včas informovat s návrhem konkrétního termínu konání.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

  • Školení SEO

    Zapomeňte na SEO triky. Máme pro vás rady odborníků!