Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy - Dobrý web

Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy

Naučit se Facebook může trvat dlouhé měsíce pokusů a omylů, ušetříme vám určitě pár měsíců. A možná řadu zklamání. 

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

docekalmaterialy-2ucebna-skolenigarance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Nástroje Facebooku - Stránka, Skupina, Místo, Událost – o co jde, čím se liší, k čemu se hodí
  • Správa Stránky, firemního profilu, v detailní a konkrétní podobě od založení až po pokročilé využití
  • Základy správy Skupin a využití pro práci malých a středních týmů i další účely
  • Základy správy Události, samostatných i napojených na firemní profily
  • Autorské právo a jak se vyvarovat netušeným problémům

 

Potřebujete základy? Zkuste Školení: Jak na firemní Facebook prakticky!

Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing nebo Školení Twitter pro firmy a firemní komunikaci!

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Rozdíly a účely nástrojů na Facebooku – Stránka, Skupina, Místo a Událost 
  • Osobní účet jako nástroj pro správu, ochrana proti napadení
  • Založení Stránky na Facebooku krok po kroku
  • Nastavení zásadních parametrů stránky, aby bylo možné ji začít používat
  • Vkládání testových příspěvků na Stránku, včetně všech použitelných parametrů
  • Vkládání fotografií, rozměry, zvláštnosti, přidávání odkazů
  • Vkládání odkazů, opravy/doplnění textů a obrázků, sledování úspěšnosti, technické záležitosti pro webdesignery
  • Vkládání videi z vnějších zdrojů (YouTube, Vimeo, atd) a přímo na Facebook
  • Sdílení příspěvků z Internetu ale i dalších Stránek či od lidí na Facebooku
  • Autorské právo, co můžete, co nesmíte, co vás bude stát peníze
  • Práce s timeline Stránky, plánování příspěvků, přesuny příspěvků, mazání, skrývání
  • Dosah, kdy zveřejňovat, jak často opakovat
  • Plánování příspěvků nástroji Facebooku i nástroji mimo Facebook (Buffer, atd)
  • Přehledy (Insights) a co v nich využívat pro další práci se Stránkou
  • Když připlácet za příspěvky, kdy využívat reklamu, proč je to nutné
  • Obrana před spamem, troly, závadným obsahem, nevhodným obsahem
  • Jak často měnit obrázek v záhlaví, profilový obrázek
  • Nastavení pokročilých vlastností Stránky
  • Call-to-Action prvek v záhlaví stránky, co s ním 
  • Zprávy mezi fanoušky a Stránkou
  • Nastavení vzhledu (viditelnosti částí) Stránky
  • Přidávání aplikací do Stránky
  • Události, základní správa, zvaní, komunikace, možnosti, omezení
  • Rozměry obrázků pro události, psaní příspěvků, komunikace skrz Události
  • Poznámky, využitelnost pro obsah
  • Skupiny, zakládání a správa skupin, otevřené, uzavřené, moderované
  • Omezení Skupin, kdy volit Stránku, na co je možné využít Skupinu
  • Jak dostat z Facebooku to co jste si tam vložili 
  • Automatizace Facebooku, propojení na další sítě, pokročilé nástroje jako IFTTT
  • Jak spravovat na Facebooku více stránek, co dělat a co nedělat

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Jak nepřijít o účet na Facebooku, nenaletět na phishing a neztratit všechno
  • Jak tvořit i netvořit příspěvky
  • Jak se nedostat do učebnic a školení marketingu coby odstrašující příklad
  • Jak se stát někým, kdo 24/7 řeší sociální média, aniž by to bylo pravda 
  • Jak dostat na Facebook audio/zvukové soubory
  • K čemu vám budou dobré animované GIF (nebo nebudou)
  • Jak si lépe organizovat e-mail aby vám pomáhal při správě Stránek
  • Jak být mobilní při správě Facebooku

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury, ale i pro jednotlivce, kteří chtějí využít marketing pro osobní marketing.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Je nutné, aby již měl na Facebooku účet i Stránku, včetně znalostí o tom, jak Facebook funguje. 

Facebook pro firmy nabízí řadu nástrojů, které je nutné se naučit správně a prakticky využívat. V tomto pokračovacím školení půjde o podstatně praktičtější řešení toho, jak spravovat Stránku, Události, Skupiny i osobní účty. 

  • Školení Správa Stránek na Facebooku pro firmu LUCKY GLASS, která se zabývá výrobou a prodejem křišťálových lustrů, hodnotím jako velice užitečné z důvodu převážného marketingového působení na internetu.

    Filip Lucký LUCKY GLASS s.r.o.

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

8. 12. 2016, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení