Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci - Dobrý web

Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci

Komunikovat ve 140 znacích je umění, jehož zvládnutí vám může přinést nové formy komunikace a marketingu nikoliv na masy, ale na dobře uchopitelnou cílovou skupinu. Twitter může být dobrý pomocník, ale je nutné vědět, jak ho zvládnout a využít.

Daniel Dočekal
Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista.  Dříve působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2. Také píše pro Lupa.cz.

docekalucebnamaterialy-1garance-spokojenosti

Co se na školení naučíte

  • Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
  • Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
  • Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
  • Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
  • Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
  • Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.

Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Školení: Jak na firemní Facebook praktickyŠkolení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy nebo Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing!

Podrobná osnova školení

Podrobná osnova školení

  • Twitter, svět, ČR, čísla, kde si stojí, žebříčky.
  • Základní principy Twitteru (vznikl z SMS a na tom to stojí a padá).
  • Možnosti firemního  i osobního účtu na Twitteru.
  • Komunikace prostřednictvím Twitteru, praxe i teorie.
  • Podstatné a vhodné pomůcky pro využívání Twitteru.
  • Pravidla užívání, konflikty, krizová komunikace, bezpečnost účtu.
  • Co dělat a co nedělat na Twitteru.
  • Jakou cílovou skupinu můžete nejvíce na Twitteru očekávat.
  • Jak využít všech možností Twitteru pro oboustrannou komunikaci , konverzaci.
  • Co všechno je možné (a nutné) nastavit u účtu na Twitteru.
  • Jak se píší příspěvky, pracuje s odpověďmi, seznamy (lists), přímými zprávami.
  • Propojení Twitteru a firemního webu, facebooku a dalších aktivit.
  • Twitter opačně - využití jako zdroje informací pro firmy.
  • Jak spravovat více účtů na Twitteru.
  • Jak vypadaní dobré i špatné příklady firemních účtů a komunikace na Twitteru
  • Prostor pro praktické dotazy.

Ukázat podrobnou osnovu školení

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.

Marketingové a komunikační dovednosti a zkušenosti, schopnost používat počítač a Internet, bez zvláštních technických znalostí (založení vlastního osobního účtu na Twitteru a jeho několikatýdenní používání není pro absolvování kurzu podmínkou, ale může být velkou výhodou).

  • Školení mi určitě hodně pomohlo a doplnilo potřebné nedostatky. Doporučuji jej i lidem, kteří touží po všeobecném rozhledu ve světe sociálních sítí, jelikož školení obsahuje také různé srovnávací statistiky.

    Martina Pištěláková SoNet, spol. s r.o.
  • Školení Twitter pro firmy je určitě užitečné pro firmy, které přemýšlejí, že začnou s Twitterem a moc o něm neví. Jelikož v Čechách není tato sociální síť tak častá, myslím, že školení pana Dočekala dává jednoduchý a názorný přehled, jak tuto síť používat a co s ní vlastně dělat.

    Michaela Losekoot Mazancová

Cena 3 950 Kč 4 780 Kč s DPH

Zvýhodněná cena 3 450 Kč 4 175 Kč s DPH

Ukázat podmínky pro zvýhodněnou cenu

Co je v ceně

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Termíny školení

15. 11. 2016, Praha
10:00 - 17:00 Volná místa
Adresa:
na mapě
Milady Horákové 116/109,
Praha 6 - Hradčanská

Počet účastníků: Maximálně 15
Školicí místnost Hradčanská
Skolici-IINFO
  • Wi-Fi
  • Klimatizace
  • Počítače

Související školení

Při objednání dvou a více školení platíte zvýhodněnou cenu

Objednávka školení

Platba probíhá předem na zálohovou fakturu, kterou vám pošleme. Více informací k procesu objednávky či možnosti slev. V případě dotazů, nás, prosím, kontaktujte.

Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci
Vyberte termín Počet účastníků Zvýhodněná cena pro 4 a více účastníků
Zvýhodněná cena
3 950 Kč
4 780 Kč s DPH
Objednat další školení Kliknutím vyberte další školení a započítá se vám zvýhodněná cena
  • Online kurz: Web copywriting prakticky 4 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu 3 450 Kč
  • Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics I 3 450 Kč
  • Školení Google Analytics II - pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení online marketingu 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy I 3 450 Kč
  • Školení PPC reklamy II – pro pokročilé 3 450 Kč
  • Školení SEO 3 450 Kč
  • Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu 3 450 Kč
  • Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing 3 450 Kč
  • Školení: Jak na firemní Facebook prakticky 3 450 Kč
  • Školení: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu 3 450 Kč
  • Školení: Jak vytvořit rychle jednoduchý web ve Wordpressu 3 450 Kč
  • Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie 3 450 Kč
  • Školení: Měření a vyhodnocování kampaní 3 450 Kč
  • Školení: Obsahová strategie a content marketing 3 450 Kč
  • Školení: Online Public Relations - komunikace a sociální média v PR 3 450 Kč
  • Školení: Práce s leady v digitálním prostředí 3 450 Kč
  • Školení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy 3 450 Kč
  • Školení: Tvorba a šíření videoobsahu 3 450 Kč
  • Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci 3 450 Kč
  • Workshop: UX design v návrhu webu 3 950 Kč
Máte nárok na zvýhodněnou cenu? Zaškrtněte a cena se automaticky sníží:
Standardní cena
Cena po slevě
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Na další stránce zadáte fakturační údaje a jména účastníků školení