Školení: Google Analytics II - pro pokročilé
Google Analytics se neustále rozvíjí. Naučte se používat nové a pokročilé funkce tohoto nástroje. Poznejte tak lépe své návštěvníky a buďte úspěšnější při vyhodnocování reklamních kampaní!

Termíny
Cena
4 890 Kč s DPH
Co se na školení naučíte
Používáte již Google Analytics delší dobu, ale nestíháte vstřebávat nové funkce, které se v nástroji objevily?
- Dozvíte se, které z nových funkcí v Google Analytics vám budou užitečné.
- Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
- Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
- Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
- Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.
Vše si prakticky vyzkoušíte na reálných příkladech.
Potřebujete základy? Zkuste Školení Google Analytics I!
Podrobná osnova školení
Cesty s více kanály
- Co jsou přehledy MultiChannel Funnels a k čemu jsou přínosné.
- Zjistíte, jak různé marketingové kanály napomáhají ke konverzím.
- Jak tuto funkci využít, jak s ní pracovat.
Správná data správným lidem
- Reportování klíčových ukazatelů na dashboardu.
- Nastavte uživatelům pro ně relevantní informace.
- Způsoby tvorby vlastních přehledů.
- Praktické ukázky užitečných přehledů.
- Jak data rychle a automaticky nahrávat do Excelu.
Analytické postupy
- Srovnávání výkonu přirozeného vyhledávání v Google a Seznamu
- Využívání kontingenčních tabulek a funkce Plot Rows.
- Pokročilé vyhledávání v tabulkách dat.
Používání segmentace
- Rychlejší nastavení segmentů.
- Často užívané segmenty.
- Jak pracovat se segmenty skutečných zákazníků.
- Segmentování uživatelů napříč více návštěvami.
- Tipy, jak se v segmentech neztratit.
- Segmentování mobilní návštěvnosti.
Vizualizace cesty návštěvníka
- Nové možnosti sledování navigace uživatelů (Visitor Flow, Goal Flow, Event Flow).
- Jak vyčíst z krásných grafů akceschopné poznatky.
Měření interakcí návštěvníků
- Možnosti využívání Sledování událostí (Event Tracking).
- Praktické ukázky měření na stránkách Dobrého webu.
- Nastavení Událostí jako cílů.
- Využití přehledů v reálném čase.
Universal Analytics a další rozvoj měření
- Nové možnosti měření uživatelů napříč více zařízeními.
- Dopady změn v metodice práce s cookies.
- Zapojení informací o vašich zákaznících.
- Jaká data je možné nově měřit a k čemu jsou užitečná.
- Nahrávání nákladů kampaní pro lepší vyhodnocování.
- Využití remarketingu pomocí Google Analytics.
Google Tag Manager
- Využití nástroje z pohledu marketingu.
- Jak zjednodušit nasazování měřicích kódů.
- Jak si udržovat pořádek v různých měřicích kódech.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, správce PPC, webdesignéry.
Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics I, zejména by měl:
- Vědět o cílích svého webu a jejich měření v Google Analytics.
- Vědět, co znamenají a jak se používají pokročilé segmenty.
- Používat značení kampaní pomocí UTM parametrů.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celý den,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
O lektorovi

Zdeněk Hejnák
Senior Web AnalystZdeněk je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Zajišťuje, aby měřená data dávala smysl. Pomůže vám uvědomit si, k čemu chcete data využívat pro své potřeby, a ukáže vám, kde data najít a jak s nimi efektivně pracovat. Čerpá především ze zkušeností s e-shopy a z rozsáhlých online kampaní korporátních klientů.
Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Přínosné. Lektor přizpůsobil školení potřebám účastníků, objasnil konkrétní věci na základě našich dotazů.Office Depot s.r.o.
Školení GA 2 pro mě bylo vhodným rozšířením a prohloubením látky, která byla prezentována a procvičena v rámci Školení GA 1. Mohu dopočučit všem, kdo mají zájem získat zajímavé a užitečné informace o svém webu na rozšiřující úrovni. Získané informace mi umožňují lépe měřit přizpůsobovat sledované weby.Fakulta ekonomická ZČU v Plzni
Google Analytics používám mnoho let, ale přesto mně školení výrazně pomohlo. Největší přínos pro mne mělo vysvětlení modelů atribuce a různých možností API rozhraní.KalorickéTabulky.cz
Školení uteklo jako voda, klidně bych se ještě nějakou tu hodinku zdržel. Získaný přehled o nových funkcích v GA i jejich využití mi ušetří spoustu času v práci.www.jannachtigal.cz
Školení Google Analytics pro pokročilé mě opravdu bavilo. Od teorie, kterou musí znát každý, kdo to s vyhodnocováním e-shopu myslí vážně, po nedocenitelné praktické ukázky a tipy.MT-nábytek.cz
Pavel Jašek dostál své pověsti a posunul mé znalosti Google Analytics na vyšší úroveň. Na takovém školení bych vydržel i déle, než plánovaných osm hodin. Musím ocenit i osobní neprofesorský přístup a hlavně praktická cvičení, která byla výzvou a nevedla nás za ručičku.Linki.cz
Školení považuji za nesmírně užitečné a Pavla Jaška za odborníka i lektora na svém místě. Informace, které podal, nás ihned naučil aplikovat do praxe na řadě konkrétních cvičení.MD webdesign Brno
Školenie splnilo moje očakávanie – vedieť ako využiť Google Analytics naplno. Využívanie vlastných prehľadov, segmentácií a dashboardov mi ušetrí čas potrebný na analýzu dát. Možnosť prepojenia dát z GA a iných zdrojov dát zase pomáha získať komplexný prehľad potrebný pre marketéra.SOS electronic s.r.o.
Školení zvyšuje efektivitu práce s GA a upozornilo mě na důležité faktory, které jsem dosud opomíjel a zároveň mi pomohlo optimalizovat postupy pro standartní analýzy.GoodShape