Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci

Komunikovat ve 140 znacích je umění, jehož zvládnutí vám může přinést nové formy komunikace a marketingu nikoliv na masy, ale na dobře uchopitelnou cílovou skupinu. Twitter může být dobrý pomocník, ale je nutné vědět, jak ho zvládnout a využít.

Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci

Mám zájem o toto školení

Pokud máte zájem o toto školení, zanechte nám svůj email, hned jak vypíšeme termín, dáme vám vědět.


Cena

3 950 Kč
4 780 Kč s DPH

  • Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
  • Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
  • Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
  • Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
  • Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
  • Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.

Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Školení: Jak na firemní Facebook praktickyŠkolení: Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy nebo Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing!

  • Twitter, svět, ČR, čísla, kde si stojí, žebříčky.
  • Základní principy Twitteru (vznikl z SMS a na tom to stojí a padá).
  • Možnosti firemního  i osobního účtu na Twitteru.
  • Komunikace prostřednictvím Twitteru, praxe i teorie.
  • Podstatné a vhodné pomůcky pro využívání Twitteru.
  • Pravidla užívání, konflikty, krizová komunikace, bezpečnost účtu.
  • Co dělat a co nedělat na Twitteru.
  • Jakou cílovou skupinu můžete nejvíce na Twitteru očekávat.
  • Jak využít všech možností Twitteru pro oboustrannou komunikaci , konverzaci.
  • Co všechno je možné (a nutné) nastavit u účtu na Twitteru.
  • Jak se píší příspěvky, pracuje s odpověďmi, seznamy (lists), přímými zprávami.
  • Propojení Twitteru a firemního webu, facebooku a dalších aktivit.
  • Twitter opačně - využití jako zdroje informací pro firmy.
  • Jak spravovat více účtů na Twitteru.
  • Jak vypadají dobré i špatné příklady firemních účtů a komunikace na Twitteru
  • Prostor pro praktické dotazy.

Doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.

Marketingové a komunikační dovednosti a zkušenosti, schopnost používat počítač a Internet, bez zvláštních technických znalostí (založení vlastního osobního účtu na Twitteru a jeho několikatýdenní používání není pro absolvování kurzu podmínkou, ale může být velkou výhodou).

  • studijní materiály,
  • certifikát absolventa školení,
  • společný oběd v restauraci,
  • občerstvení po celé školení,
  • přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
  • garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Již za 5 dní
25. červenec
10 - 17 h
Praha

Školení: Firemní Instagram pro začátečníky

Sociální sítě
3 990 Kč
Volná místa